معذرت میخوام خانم شمیم الزهرا ی عزیز.
واقعا عصبانی شدم و از خوندن تایپیکتون ذهنیتم نسبت به شما به هم ریخت و با توجه به سطح درک و فهمی که از شما سراغ دارم و هر از چند گاهی پست های شما رو تو تایپیکهای مختلف خوندم و تو اونها درایت و سطح فهم بالای شما برام اثبات شده بود این مشکلات شما برام قابل هضم نبود و به همین دلیل واقعا ناراحت شدم.
حق نداشتم این طور صحبت کنم باهاتون. به هر حال خودتون به اندازه کافی ناراحت هستین.
به مدیر گزارش دادم حذف کنن پیامم رو.
امیدوارم مثل یک خواهر مهربون من رو ببخشید و بدونید من دوستتون دارم.









آخییش یک نفس راحت کشیدم وقتی اسمتو دیدم...

علاقه مندی ها (Bookmarks)