سلام دوستان عزیزم خوبین؟
سلامتین؟
منم خوبم و همش در حال بدو بدو و بازی و کار ...
فکر کنید یه ادم تنبل با این همه کار
...
اقای اسکار فیس از پیامتون متاثر شدم تسلیت میگم
زندگی همین تلخی ها و شیرینی هاست و هیچ کسی از این تلخی ها بی نصیب نیست ...البته ظاهرشون تلخی هست وگرنه حقه .
امیدوارم هر چه سریع تر این مرحله از زندگی رو هم بپذیرید و بگذرید.
اقای پارسا خوش اومدین تبریک میگم
بی نهایت جان من هم اتفاقا این پیام مدیر رو که دیدم کلی خندیدم خیلی بامزه بود :) :)










علاقه مندی ها (Bookmarks)