به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    امروز تو ماشین دنبال یه آدرس بودم. ویز و گوگل مپ کمک نکردن. یه لحظه ناخودآگاه شروع کردم شماره بابامو بگیرم... یادم اومد که دیگه نیست، خشکم زد.
    مرگ عزیزان تجربه عجیب غریبیه، چند روزی گریه میکنی، بعد انگار بهتر میشی، دور و برت رو فامیل و آشنا پر کردن و احساس میکنی که همه چیز میخواد به حالت عادی برگرده ولی اتفاقایی مثل حالت بالا انگار یهو مثل پتک میزنه تو سرت که اون آدم دیگه نیست! دیگه نمیبینیش! بعد انگار که از خواب پریده باشی گیج و منگ به یه نقطه خیره میمونی و میری تو خاطرات. یاد همه ی آدرسایی میفتی که ازش پرسیدی و با حوصله راهنماییت میکرد. یاد خاطراتت از بچگی تا الان، از جر و بحثاتون تا خنده و شوخیا و این آخرا هم تنها تصویری که ازش داشتی زمینگیر شدنش بود روی اون تخت لعنتی که بوی الکل میداد. متنفرم از این بو.
    چند روز پیش از خیابون بیمارستانش رد شدم. بدش میومد از بیمارستان. چه خوب شد که روزای آخر خونه بود. چه بد بود که ذره ذره آب شد و خودش و مادرم و خواهر و برادرم زجر کشیدن و شکنجه شدن. اون روزای آخر فقط تو دلم میگفتم خدایا اگه هستی و میخوای که بازم بهت اعتقاد داشته باشم زود ببرش! بیشتر از این اذیتش نکن. ولی طول کشید... طول کشید... طول کشید...
    این آخرین شانس خدا بود. وقتی مردم دو حالت داره. یا تاریکی و نیستی محضه، یا اینکه بالاخره خدا رو گیرش میارم. باید جواب سوالامو بده. باید این حکمت کوفتیشو برام روشن کنه.
    سلام اقای اسکارفیس
    واقعا متاسفم........تسلیت میگم.....یادمه تو تاپیکتون از بیماری پدرتون گفته بودید....منم تلخی مرگ عزیزی رو به خاطر این بیماری چشیدم....میدونم خیلی بده.....
    همدردی منو بپذیرید
    روحشون شاد

  2. 10 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Eram (یکشنبه 27 مرداد 98), m.reza91 (جمعه 01 شهریور 98), Mvaz (سه شنبه 22 مرداد 98), paiize (سه شنبه 29 مرداد 98), parsa1400 (پنجشنبه 24 مرداد 98), scarface (پنجشنبه 24 مرداد 98), میشل (چهارشنبه 23 مرداد 98), مهرااد (پنجشنبه 24 مرداد 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 30 مرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.