خدایا کاش امید امیدواران رو داشتم...ولی ندارم..
البته....اینجوری شاید بهتر باشه...چون دیگه چشم انتظار نیستم...انتظار با خودش ناامیدی میاره و دوباره میفتم تو لوپ!
تشکرشده 351 در 126 پست
خدایا کاش امید امیدواران رو داشتم...ولی ندارم..
البته....اینجوری شاید بهتر باشه...چون دیگه چشم انتظار نیستم...انتظار با خودش ناامیدی میاره و دوباره میفتم تو لوپ!
zolal (شنبه 02 شهریور 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)