
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
با سلام
شما چندین تاپیک دارید که در بعضی از آنها مشکلات مختلفی بیان کردید. مثل ترس های من، مثل هراس های من، و ....
که در تمام آنها دو چیز یکسان و پابرجاست.
الف) مسائل و فشارهایی که از گذشته داشته اید.
ب) نوع نگاهتون به مشکلات خودتون و توانایی خودتون.
با توجه به توضیحاتی که شما در تاپیک های مختلف خود داده اید. نوع نگاهتون به مشکلاتتان و توانایی هایتان اشکال دارد. که قبلا دوستان در سال 1394 پاسخی که ارسال کرده اند ؛ لینک تاپیک خطاهای شناختی را برایتان قرار داده اند. که قرار گذاشته اید که آنها را انجام دهید.
اکنون هم همه آنچه که به شما کمک می کند عمل کردن به آن تاپیک هست.
اگر پشتکار و پیگیری لازم را ندارید حضوری به یک روانشناس بالینی یا روانپزشک مراجعه کنید.
اما اگر می خواهید در فضای مجازی مشکل خود را حل کنید. باید هر روز و هر ساعت و هر وقت موارد آن پست را انجام دهید.
چند ماهی هم مستمر انجام دهید تا عادتتان شود.
علاقه مندی ها (Bookmarks)