سلام
ممنونم که پاسخ دادید
راستش من یه چیز در خودم کشف کردم که بعضی چیزها رو اگر شروع کنم چند وقت بعدش از تکاپو میفتم
جالبش اینجاست که فهمیدم نتنها خود من باعثش هستم بلکه این یه عملکرد مغزیه منه
یعنی شده دچار یک اختلال بشم چند سال بعد کاملا خوب خوب بشم
انگار مغزم خسته میشه از کار تکراری
حالا سوالی که من دارم اینه چطوری دو سه سال بکوب درس بخونم
ممنون از پاسخگویی شما









علاقه مندی ها (Bookmarks)