
نوشته اصلی توسط
mehrdad.mp
سلام
درسته که طبق تعریفی که کردید ، حرفای خواهر همسرتون درست نبوده ولی من یه حرف کلی دارم . اینکه نمیدونم چرا بین ما ایرانی ها کلا حساسیت روی روابط همسر و خانواده همسر به طور ذاتی زیاده و انگار سینه به سینه منتقل میشه به نسل بعدی. در رفتار بد خواهر همسرتون شکی نیس ولی خب به نظرم چه ایرادی داره حتی برای چند بار اجازه بدیم که همسرمون بعضی وقت ها با خانواده اش راحت باشه. شاید یه مطلب یا درد و دلی باشه که اصلا صلاح نباشه ما اونجا باشیم. با توجه به اینکه خواهر همسرتونم از لحاظ عاطفی در وضعیت بدی بودند.
منظورم اینه ما خیلی جاها روی روابط همسر با بقیه افراد انقدر حساس نیستیم که روی رابطه اش با خانواده خودش حساسیم. مث این میمونه که مثلا شهرداری کل پول یامفت ازمون میگیره جیکمون در نمیاد ولی سر کرایه تاکسی جزئی با راننده بحث می کنیم . منظورم کلیت جامعه بود البته
علاقه مندی ها (Bookmarks)