به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 دی 00 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1395-8-02
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    8,559
    سطح
    62
    Points: 8,559, Level: 62
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 191
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    878

    تشکرشده 238 در 114 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad.mp نمایش پست ها
    سلام
    درسته که طبق تعریفی که کردید ، حرفای خواهر همسرتون درست نبوده ولی من یه حرف کلی دارم . اینکه نمیدونم چرا بین ما ایرانی ها کلا حساسیت روی روابط همسر و خانواده همسر به طور ذاتی زیاده و انگار سینه به سینه منتقل میشه به نسل بعدی. در رفتار بد خواهر همسرتون شکی نیس ولی خب به نظرم چه ایرادی داره حتی برای چند بار اجازه بدیم که همسرمون بعضی وقت ها با خانواده اش راحت باشه. شاید یه مطلب یا درد و دلی باشه که اصلا صلاح نباشه ما اونجا باشیم. با توجه به اینکه خواهر همسرتونم از لحاظ عاطفی در وضعیت بدی بودند.
    منظورم اینه ما خیلی جاها روی روابط همسر با بقیه افراد انقدر حساس نیستیم که روی رابطه اش با خانواده خودش حساسیم. مث این میمونه که مثلا شهرداری کل پول یامفت ازمون میگیره جیکمون در نمیاد ولی سر کرایه تاکسی جزئی با راننده بحث می کنیم . منظورم کلیت جامعه بود البته
    دقیقا درسته و قطعادخودم رعایت کردم حریم شخصی همسرم با خونواده ش رو. و واقعا همسرم از زندگی ما برای خانواده ش مایه گذاشت. چه بسیار کارها و زحماتی که برای خواهرش نکشید ولی متاسفانه خانواده همسرم اینارو نمیبینن فقط دنبال این هستن گله و شکایت کنن و اعصاب و روان همسرم رو بهم بریزن و بین ما دعوا راه بیاندازند. کاملا رفتارشون مشهود و ملموسه که چنین هدفی دارند. بخاطر حس کینه و تنفر این رو نمیگم. مادرشون واقعا در طول این چند سال اگه خواستیم مسافرت بریم، مهمونی بریم حتی خونه پدر و مادرم با برخورد بسیار بدی مواجه شدیم که البته من توجه نکردم و کار خودم رو کردم. حتی در مورد تنوع لباس پوشیدن من هم از همسرم ایراد گرفتن که چرا خانومت اینهمه لباس میخره. خوب من درامد دارم چرا نباید شیک بپوشم؟ یا پارسال رفتیم مسافرت بعدش کلی همسرم رو مورد شماتت قرار دادن که چرا رفتین!! کلا مادرشون از لحاظ روحی حالش خوب نیست و دیواری کوتاه تر از من و همسرم پیدا نمیکنه. حتی از خانواده من هم انتظار دارن که بدون حضور اونها خونه ما نیان!! واقعا عجیب هستن من میخوام تلاش کنم این رفتارها و حرفها برام اهمیتی نداشته باشه. همسرم متاسفانه چون خیلی ناراحت میشه موقع دردل کردن این حرفهارو بمن میزنه. چون قطعا فشار زیادی بهش وارد میشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زن ایرانی تشکرکرده است .

    نیکیا (یکشنبه 06 مرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.