به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 39 از 193 نخستنخست ... 91929303132333435363738394041424344454647484959697989139 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 1928
  1. #381
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    در مورد عشق و دوست داشتن، زندگی کلا قشنگه. چه با گرمای عشق، چه با گرمای دوست داشتن، چه وقتاییکه تو یه مشکلی گیر میفتیم، چه حتی وقتیکه شکست می خوریم
    این خیلی نکته مهمیه ممنون که یاد اوری کردی
    واقعا زندگی زیباست
    فکر کنم این همونی بود که میخواستم بگم ولی نمیتونستم بیان کنم
    چون هروقت میام از حالم بنویسم میبینم دچار تناقضم یعنی وقتایی که حالم خوب هم نبود میدیدم حالم خوبه ولی نمیدوستم جریان چیه...
    این همون قشنگیه زندگیه که باعث میشه تم حالت همیشه خوب باشه در کنار مشکلات و تفاوت ها و چالش ها...

    درونیات ؟ ازین که نمیتونم به درونم سفر کنم ...
    یه جوری میشم که انگار یه پرده ای بین من و درونم بوجود اومده...
    بعضی وقت ها تو این دنیا مثل یه گنجشک میشم که گیر افتاده..
    ببشتر حرف های من همیشه ازونا بود ...
    حتی تو کلاسام ساعت ها میتونستم از اونا حرف بزنم ...
    اما از وقتی دسترسی ام بهشون کم شده کم حرف شدم ...
    نوشتنم هم کم شده...

    همش یه شوقی تو دلم داره این ور و اونور میپره ...
    :) :)
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 05 مرداد 98 در ساعت 11:12

  2. 9 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 11 مرداد 98), m.reza91 (یکشنبه 06 مرداد 98), paiize (پنجشنبه 10 مرداد 98), فرشته مهربان (سه شنبه 08 مرداد 98), پرنیان یاسی (شنبه 05 مرداد 98), میشل (شنبه 05 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  3. #382
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مهر 04 [ 18:40]
    تاریخ عضویت
    1393-2-30
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    10,896
    سطح
    69
    Points: 10,896, Level: 69
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 354
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 337 در 127 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام به همه. ما از طرف مادرم یه دوست خانوادگی داریم که من چندان از او خوشم نمی آید. آنقدر منفی بافی می کند که اعصاب من به کلی برهم می ریزد. نه اینکه من مردم را درک نکنم یا شکایتی نداشته باشم اما او بسیار بدگویی همه چیز را می کند و سر جنگ دارد. تازگی ها خانه قدیمی را ساخته اند و مادر و فرزندان ازدواج کرده اش هر کدام در یک طبقه ساکن شده اند. برای فردا ما را دعوت کرده اند. من به دلایلی که گفتم میلی به رفتن نداشتم و مادرم به من اصراری نکرد. بعد یک فکری با خودم کردم. پسر او به تازگی ازدواج کرده است و تازه عروسی در آن خانه است. یک نفس تازه یک زندگی تازه. شاید وضعیت با حضور او تفاوتی کرده باشد.
    به علاوه تازه عروس در ختم مادربزرگ من شرکت کرد و یک شب هم با همسرش راه زیادی آمدند تا غذای نذری به ما بدهند. حالا که او به خانه جدیدش رفته است من وظیفه دارم بروم و به او تبریک بگویم.
    امیدوارم فردا روز خوبی برای همه باشد.

  4. 9 کاربر از پست مفید پرنیان یاسی تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 11 مرداد 98), m.reza91 (یکشنبه 06 مرداد 98), paiize (پنجشنبه 10 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 08 مرداد 98), نیکیا (یکشنبه 06 مرداد 98), میشل (شنبه 05 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  5. #383
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میگفت هر چه بت میان فرد و رب هست خواه شهرت، خواه مقام وثروت،خواه تعصب بیجا، هر چه سخت شده هر چه سنگ شده هر چه از عشق به دور شده باید از جا به در آید.میگفت باید محدودیت ها را از ذهن،پیش داوری ها را از دل پاک کرد تا همه بفهمیم که یکی هستیم و برابریم میگفت آنچه باید باقی بماند عشق الهی است، عشق الهی (برشی از یک کتاب)

    شاید وقتی به خود طبیعت فکر کنیم فقط دریا و آبشار و سبزه رو به عنوان زیباییها گزینش کنیم کویر و بیایان
    عموما یاد آور تشنگی و گم گشتگی و حیران بوده اما هیچ چیز در طبیعت زشت نیست یک نقاشی کامل و بی نقص.یه جایی مطلبی خونده بودم که شهرها به دل مردمانش آباده هر چه دل مردمش آبادتر اون شهر هم آبادتره. توی یه سفر نسبتا طولانی تماشای خانه های خاص مردمی که در اطراف و دل لوت و دشت کویر زندگی میکنن،شنهای نرم،طولانی ترین قناتهای جهان،کاروانسراهایی که در مسیر جاده ابریشم ساخته شده بودند و هنوز بعضیشون پابرجا بود، معماری خاصی که عمری به درازای تاریخ یک کشور داره احساس شعف خاصی با خودش به همراه داشت.

    این مناظر یادآور انسانی از جنس کویر بود که مهمترین سرمایه و امیدش برای بقا و ماندن در شرایط سخت ایمانی عمیق و توکلی عملی بوده حالا نتیجه اون ماندگاری و دوام در طول سالیان طولانی ، تمدنی زیبا و دلنشینه با شهرهایی خاص که مشخصه اکثرشون آرامشی جذابه.
    ویرایش توسط ammin : دوشنبه 07 مرداد 98 در ساعت 23:28

  6. 9 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 08 مرداد 98), Mvaz (چهارشنبه 16 مرداد 98), paiize (پنجشنبه 10 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 08 مرداد 98), میشل (چهارشنبه 09 مرداد 98), افسونگر (دوشنبه 14 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  7. #384
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام
    همگی خوبید ان شاءالله؟
    باگرما چه می کنید؟

    برای همه خوبیها را خوهانم.

    میشل عزیز !
    چقدر از انعطاف وپذیرش بالایی که داری خوشم میاد...
    یعنی خیلی خوبه که در هرموقعیتی نگاهت بن بست ندارد ویک نگاه رشد محور است وبا انعطاف نظر می کنی که حتما یه راهی هست...
    برات خوشحالم وبالندگی وشادابی وآرامش روز افزون خواهانم.

    فرشته اردیبهشت جان...
    زندگی در روتین ترین شکلش هم بدون قبض وبسط ،یک یکنواختی کسالت بار خواهدشد.
    هرقبضی خبر از اینکه راهی به سوی بسط هست می دهد واین یعنی می توانی یک گام فراتر روی ووسیع تر شوی.

    اکنون قبض تو فاصله ای است که بین تو ودرونت افتاده ... اما بپذیر که بقول سهراب سپهری "همیشه فاصله ای هست....فاصله هائی که مثل نقره تمیزند،
    ومن میگم فاصله ای که تورا به کنکاش برای کشفی جدید از خودت می رساند وبا این کشف به یافته هایی از پروردگارمی رسی ،یافته هایی عجیب وزیبا ...چون ما اصیل ترین کتاب خدا هستیم که باید مطالعه کنیم تا رازها ورموز زیبایش را استخراج کنیم.
    نگران نباش ،نترس، این نیز بگذرد ،توفقط وظیفه داری که در طی این گذر نظر به چشم اندازی زیبا داشته باشی وبه خدایت اعتماد کنی که اگر بااو باشی به خوبی عبورت می دهد... عبوری که تازگی وطراوت دارد ولذتها در آن نهفته.

    جناب sci چه عجب از این طرفا....از حضور دوباره شما بسیارخوشحالم وامیدوارم ماندگار باشد

  8. 11 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Aram_577 (سه شنبه 15 مرداد 98), Eram (جمعه 11 مرداد 98), m.reza91 (سه شنبه 08 مرداد 98), Mvaz (سه شنبه 08 مرداد 98), paiize (پنجشنبه 10 مرداد 98), sci (سه شنبه 08 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 08 مرداد 98), میشل (چهارشنبه 09 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  9. #385
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها

    جناب sci چه عجب از این طرفا....از حضور دوباره شما بسیارخوشحالم وامیدوارم ماندگار باشد
    سلام سرکار خانم؛
    امیدوارم بتوانم در خدمت باشم...هر چند زمان اندک و مشغله بسیار است
    از اظهار لطف شما بی اندازه سپاسگزارم

  10. 12 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 14 مرداد 98), Aram_577 (سه شنبه 15 مرداد 98), Eram (جمعه 11 مرداد 98), m.reza91 (سه شنبه 08 مرداد 98), paiize (پنجشنبه 10 مرداد 98), فرشته مهربان (چهارشنبه 09 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 مرداد 98), نیکیا (پنجشنبه 10 مرداد 98), میشل (چهارشنبه 09 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  11. #386
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 خرداد 01 [ 02:25]
    تاریخ عضویت
    1396-9-29
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    5,314
    سطح
    46
    Points: 5,314, Level: 46
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 144 در 79 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام
    دوباره گند زدم. دوباره هوای خونه رو غبار آلود کردم...
    با عادی بودن و خوب رفتار کردن بهتر شدم اما خوب نشدم هنوز. هنوز به دردها فکر می کنم اگرچه خیلی کمتر. همسرم خیلی تلاش می کنه اما راضیم نمی کنه و این بده. خیلی بده...

  12. 6 کاربر از پست مفید Parastou تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 15 مرداد 98), paiize (سه شنبه 15 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مرداد 98), میشل (جمعه 18 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  13. #387
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام

    حالم خوب نیست ،مشکل تکراری من: امروز خیلی احساس تنهایی میکنم. خیلیییییی. به کسی که حالم رو بتونه خوب کنه دسترسی ندارم.

  14. 7 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    Mvaz (سه شنبه 15 مرداد 98), paiize (سه شنبه 15 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مرداد 98), میشل (جمعه 18 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  15. #388
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام ارم جان
    کاری که حالت رو خوب میکنه انجام بده و نذار این احساس ببشتر بشه به حالت برس وبا پسرت بازی کن
    با پسرت برو بیرون و بگرد ....

    نمی دونم خوب باش دیگه...

  16. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 15 مرداد 98), میشل (جمعه 18 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  17. #389
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا

    سلام

    امیدوارم حال همه همدردیهای گرامی خوب باشه و احوال همه دوستان بر وفق مراد.

    باز هم ما فسیلها پیدامون شد! ...... یادی بکنم از همه قدیمی ها که یک زمانی برو بیایی داشتند اینجا و صفایی بود. هر کجا که هستند زیر سایه لطف حق باشند.

    عجیب داستانی شده ام که مپرس ! ....... بعضی مواقع کلی حرف دارم برای بعضی از تاپیکها ، اما وقت ندارم. بعضی وقتها هم وقت دارم اما حرفم نمیاد! ......... خلاصه به قول شاعر : چه حالست آیا ؟؟!!!

    بعضی مواقع به سرم میزنه که دست به کیبرد بشم (قدیمها میگفتند دست به قلم اما الان ها نمیشه خیلی از این حرفها زد) و سلسله نوشته هایی رو بزارم توی تالار از فراز و فرودهای زندگیم تا شاید کمکی به سایرین باشه ، اما وقتی فکر میکنم میبینم که شاید یکسری از دوستان تحمل شدت ضربات فراز و فرود داستان رو نداشته باشند و اذیت بشند ، لذا با خودم میگم این چه کاریه آخه .... بزار مردم راحت باشند چرا اذیتشون میکنی؟! ............. البته شاید در آینده از این کارها بکنم خدا عالمه.

    خلاصه از هرچه بگذرم ، از این بیت خودساخته نمیتونم بگذرم که :

    سالها میگذرد حادثه ها می آید / انتظار فرج از نیمه مرداد کشم

    .

    فکر کنم خیلی رمزآلود نوشتم ، نه ؟؟!! ........ ببخشید دیگه.

    .

    پ.ن. : راستش وقتی اینجا میام و میبینم کسی غیر خودم آنلاین نیست نمیدونم چرا یاد کارتون رانگو میفتم. ............. آقا آخرین لحظات ویرایشه ... چندتایی آمدند مثل اینکه .... خوش امدید ..... ما که رفتیم

    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا
    ویرایش توسط Aram_577 : سه شنبه 15 مرداد 98 در ساعت 15:30

  18. 8 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    Mvaz (سه شنبه 15 مرداد 98), paiize (سه شنبه 15 مرداد 98), فرشته مهربان (پنجشنبه 17 مرداد 98), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 16 مرداد 98), میشل (جمعه 18 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98), بی نهایت (جمعه 18 مرداد 98)

  19. #390
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام

    حالم خوب نیست ،مشکل تکراری من: امروز خیلی احساس تنهایی میکنم. خیلیییییی. به کسی که حالم رو بتونه خوب کنه دسترسی ندارم.
    لا تحزن ان الله معنا. ( غم مخور، خدا با ماست) توبه 40

  20. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 15 مرداد 98), میشل (جمعه 18 مرداد 98), الهه زیبایی ها (سه شنبه 15 مرداد 98)


 
صفحه 39 از 193 نخستنخست ... 91929303132333435363738394041424344454647484959697989139 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.