فکر میکنم پیشنهاد خوبی باشه ممنون. ولی از انجام دادنش معذبم. روم نمیشه. حتی توی تنهایی.
- - - Updated - - -
آره. البته این اضطراب به پیش از مرگ مادرم برمیگرده و اینکه افسردگی شدید دارم اما درمان کارساز نبودخ خودمم خیلی گارد میگیرم. در مورد درد هم آره مخصوصا سرم. البته گهگاهی خیلی کم این حالت ولم میکنه ولی خیلی زود به سراغم میاد.
در مورد کنترل احساسات هم بسیار زیاد بله. به ندرت میشه اتفاق بیفته با کسی حرف یزنم و اینکه ناراحتی و یا احساساتم رو بروز نمیدم.
در تنهاییم به گذشته فکر میکنم انقدری که از یه جایی به بعد عملا گذشته ای بوجود نیومده که بهش فکر کنم و به کارهایی که نکردم و افسوسشونو میخورم.
رابطه خوبه. فضا هم فضای سالمیه و این حالت انگار بیشتر یجور پیچیدگی ذهنیه تا متاثر از بیرون.
ممنون از شما.










علاقه مندی ها (Bookmarks)