خدایا...
تو دنیایی هستیم ،،دنیایی پر از علت ها و چراهاااا،،
الهی...
برا ی تو فاصله معنا ندارد زیرا وابسته به اون نیستی ! ،
صدای ما را می شنوی ،،حتی اکه خیلی دور باشیم ....حتی قبل از اینکه بیان کنیم ،
این ما هستیم که صدایت را نمی شنویم ، به خاطر فاصله ها ، زیرا وابسته به فاصله هاییم !
پروردگارا،،
منو اونقدر رشد بده تا بتونم صدای تو را بشنوم و علت ها و حوادث را خوب تفسیر کنم...این ظرفیت را به من بده.
خدایا ،،،
شاید راز پرواز تو سبکیه
می تونیم اینقدر سبک باشیم که ما را به پرواز دربیاوری ... و در پرواز اونقدر اوج بگیریم ،، تا اونجاییکه فکرشم نکنیم.
ممنون.![]()






پاسخ با نقل قول
لطفا اونایی که برای دعا میره :))) شما که دستتو برای کار دیگه آوردی بالا با شما کاری ندارم


علاقه مندی ها (Bookmarks)