به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #5
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مرگ خاموش نمایش پست ها



    قبلنا از اینکه عشقم رو از دست دادم خیلی شدید ناراحت شدم، الان فکر می‌کنم که چی؟ فرض کن نمی‌رفت الان میخواستی چیکار کنی؟ الان دیگه احساسم نسبت همه چیز منفی شده، حتی نمی‌خوام عشقم رو دوباره کنارم داشته باشم با وجود اینکه دوستش دارم هنوز...
    انسان نمی تونه بدون عشق زندگی کنه ...
    ایراد ماها جایی هست که عشق را محدود کنیم برا خودمون ،،محدود به یه وسیله یا یه فرد !
    عشق را بزرگ تعریف کنید....مثلا عشق به پیشرفت در زندگی ،،عشق به سالم زندگی کردن ، عشق به کارمون ، عشق به تمام کائنات ، عشق به همسر ، عشق به خدا و...

    هر چی محدود تر تعریف کنیم در زندان وابستگی بیستری قرار می گیریم ، و انسان وابسته همیشه تو قفس و زندان خودشه!
    وقتی انسان آزاد باشه ، در مسیری قرار می گیره که می تونه راحت پرواز کنه
    نکته اینکه وابستگی فقط برا خدا تعریف میشه ( یعنی وابسته به خدا باشیم خوبه )




    دوران زندگی هر انسانی مسیری بوده از موفقیت ها و شکست ها و تجربه ها ...
    مهم اینکه تو این مسیر چه عینکی به چشم بزنیم و این اتفاق ها را چطوری مرور کنیم .





    ................


    به نظرم یه پسر و یا یه دختر ،، هیچ وقت نباید عاشق نامحرم بشند !....چون شاید بهم نرسند .
    نکته اینکه باید از اشتباهاتمون درس بگیریم و تلاش کنیم برا پیشرفت در مراحل مختلف زندگیمون
    اشتباهایی که تو این روابط ، هر دو به اندازه ی خودشون مقصرند .



    ..............


    انسان مسئول اعمال خودشه،،،و لذا این اعمال را یه روز جواب می دهد
    شاید فردی که خودکشی کنه این دنیا را تمام کنه ،،ولی یه دنیایی با همین هوشیاری و به مراتب سخت تر در انتظارشه ،،
    نکته اونجاست انور دیگه خودکشی نیست و انسان باید مسئوال اعمال خودش باشه



    ......................



    هر چی بدی به ما میرسه از جانب خودمونه و هر چی خوبی از جانب خدا

    ان شالله همون عاقبت بخیر بشیم .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 20 تیر 98 در ساعت 22:10

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 20 تیر 98), زونیام (جمعه 21 تیر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.