انسان نمی تونه بدون عشق زندگی کنه ...
ایراد ماها جایی هست که عشق را محدود کنیم برا خودمون ،،محدود به یه وسیله یا یه فرد !
عشق را بزرگ تعریف کنید....مثلا عشق به پیشرفت در زندگی ،،عشق به سالم زندگی کردن ، عشق به کارمون ، عشق به تمام کائنات ، عشق به همسر ، عشق به خدا و...
هر چی محدود تر تعریف کنیم در زندان وابستگی بیستری قرار می گیریم ، و انسان وابسته همیشه تو قفس و زندان خودشه!
وقتی انسان آزاد باشه ، در مسیری قرار می گیره که می تونه راحت پرواز کنه
نکته اینکه وابستگی فقط برا خدا تعریف میشه ( یعنی وابسته به خدا باشیم خوبه )
دوران زندگی هر انسانی مسیری بوده از موفقیت ها و شکست ها و تجربه ها ...
مهم اینکه تو این مسیر چه عینکی به چشم بزنیم و این اتفاق ها را چطوری مرور کنیم .
................
به نظرم یه پسر و یا یه دختر ،، هیچ وقت نباید عاشق نامحرم بشند !....چون شاید بهم نرسند .
نکته اینکه باید از اشتباهاتمون درس بگیریم و تلاش کنیم برا پیشرفت در مراحل مختلف زندگیمون
اشتباهایی که تو این روابط ، هر دو به اندازه ی خودشون مقصرند .
..............
انسان مسئول اعمال خودشه،،،و لذا این اعمال را یه روز جواب می دهد
شاید فردی که خودکشی کنه این دنیا را تمام کنه ،،ولی یه دنیایی با همین هوشیاری و به مراتب سخت تر در انتظارشه ،،
نکته اونجاست انور دیگه خودکشی نیست و انسان باید مسئوال اعمال خودش باشه
......................
هر چی بدی به ما میرسه از جانب خودمونه و هر چی خوبی از جانب خدا
ان شالله همون عاقبت بخیر بشیم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)