سلام
ما انسان ها اگر به عظمت وجودی خودمون پی ببریم، اونوقت خیلی راحتر میتونیم زندگی کنیم و نهان های دنیا برامون حلاوتی خواهد داشت که شکست های زندگی در مقابلش هیچ اند، حتی شکست های زندگی رو چاشنی اون حلاوت میشناسیم.
یکی از این توانایی های عظیم قدرت اختیار هست که ما رو از فرشته و حیوان تمیز میده. حالا شما با این قدرت عظیم میتونی تصمیم بگیری چرخ دنیارو پچرخونی، میتونی تصمیم بگیری خودکشی کنی! زندگی خودته ، هر چند که خودکشی و مرگ بر زندگی اطرافیان تاثیر میگذاره.
حالا شما که تصمیم ات برای خودکشی گرفتی، تا اخر تابستون هم که فرصت داری، بیا تو چند وقت باقی مونده، سبک جدیدی از زندگی رو تجربه کن، از اون عظمت های وجودی خودت به بهترین شکل بهره ببر.
نظرت چیه؟ تمایل داره در این باره با هم حرف بزنیم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)