به نظر من دو روز کار کردن خوبه. یه تعادله خودش در کنار اینکه مزایای کار کردن و مرخصی رو با هم داری. فکر می کنم برای بچه هم خوبه. خودتم ارتباطتو با بیرون حفظ میکنی. باید برای روحیت خوب باشه . شایدم این موضوع رو من درست درک نمیکنم!حالا سوالی که دارم اینه نمیدونم به این پاره وقت راضی بشم یا پیگیر مرخصی بشم .
با این حال اگه فکر میکنی مرخصی کامل برات بهتره براش تلاش کن چون از نظر من همین الان هم خوبه ، اگه به خواسته ی کاملت هم برسی وضعیت بهتر میشه (از دید خودت و اون چیزی که بیشتر باهاش احساس راحتی میکنی ،برام مهمه).








علاقه مندی ها (Bookmarks)