اصرار مجدد بستگی به روحیات اون دختر خانم داره.
اگه دختر منطقی باشه و جواب منفیش به دلایل منطقی باشه که اصرار شما اصلا فایده ای نداره ولی اگه جواب منفیش با دو دلی و تردید بوده باشه یا دلایل جواب منفیش قابل رفع باشه یا کلا دختر احساس مداری باشه امکان گرفتن جواب مثبت هست.
در هر صورت من بهت پیشنهاد میکنم که دوباره ازش خواستگاری کنی چون حتی اگه دوباره جواب منفی بشنوی بعدها دیگه به خودت بدهکار نیستی چون تمام تلاشت رو برای این دختر انجام دادی.
اگه خواستی دوباره خواستگاری کنی خیلی به تاخیر ننداز و حداکثر دو هفته بعد مطرحش کن. چون کسی که میره و بعد ۲ ماه دوباره برمیگرده معنیش این میشه که رفته و دورهاشو زده و خواستگاری دخترای دیگه هم رفته ولی دوباره برگشته و این برای یک دختر اصلا معنی خوبی نداره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)