
نوشته اصلی توسط
خادم رضا
همون دختر خوشگل 30 ساله یکی رو بفرستی سراغش راحت طلاق میگیره میره پی یکی دیگه یه تفم به این شور میکنه
بخاطر خالی نبودن عریضست مثل صیغه شدن
و الا هر شخص عاقلی دوست داره یکی برای یکی باشه
الان که مد زنه میگه شوهرم خیانت میکنه میگیم چرا جدا نمیشی میگه هنوز آدمی رو پیدا نکردم که شورم بشه بزار با همه مردا آشنا بشم یکی ابراز عشق کنه بهش بگم شوهرم اذیتم میکنه طلاقمو بگیرم بیام با تو
این میره برای خودش اونم میره برای خودش
بلخره هرکی حق انتخاب داره که چه شکلی زندگی کنه
برای بعضیا حال میده اینجوری حیوانی زندگی کردن هم یه پول میگیره هم زندگی یه روزم کسی عاشقش شد بهش بگه عزیزم چرا زن چندمی بیا پیش خودم تک زن خودم باش
اونم میگه تف به شورم چقدر بد بود
من حس میکنم زنان پیغمبر اینجوری بودن چه برسه به یه شوهر از عادی پایین تر
بابا ما با اینا بزرگ شدیم
میدونیم کی به کیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)