نقل قول نوشته اصلی توسط خادم رضا نمایش پست ها
همون دختر خوشگل 30 ساله یکی رو بفرستی سراغش راحت طلاق میگیره میره پی یکی دیگه یه تفم به این شور میکنه
بخاطر خالی نبودن عریضست مثل صیغه شدن
و الا هر شخص عاقلی دوست داره یکی برای یکی باشه
الان که مد زنه میگه شوهرم خیانت میکنه میگیم چرا جدا نمیشی میگه هنوز آدمی رو پیدا نکردم که شورم بشه بزار با همه مردا آشنا بشم یکی ابراز عشق کنه بهش بگم شوهرم اذیتم میکنه طلاقمو بگیرم بیام با تو
این میره برای خودش اونم میره برای خودش
بلخره هرکی حق انتخاب داره که چه شکلی زندگی کنه
برای بعضیا حال میده اینجوری حیوانی زندگی کردن هم یه پول میگیره هم زندگی یه روزم کسی عاشقش شد بهش بگه عزیزم چرا زن چندمی بیا پیش خودم تک زن خودم باش
اونم میگه تف به شورم چقدر بد بود
من حس میکنم زنان پیغمبر اینجوری بودن چه برسه به یه شوهر از عادی پایین تر


بابا ما با اینا بزرگ شدیم
میدونیم کی به کیه
جناب شما منظورتون چیه؟؟؟؟
من کامنت های شما در زیر تاپیک دوستان خوندم ولی هیچ جا ندیده بودم این مدلی بنویسین،
این حرفها چیه نوشتین؟

- - - Updated - - -

سلام شمیم الزهرا
ممنون بابت پاسختون
تاپیک خانم آنه ماری رو خوندم، مرسی از راهنماییتون.
مطمئنم بعد از چهار سال درجا زدن و غصه، یک جهش بزرگ تو زندگیم خواهم داشت من آدم این مدل زندگی نبودم،