به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام

    اصل مهم اینه که بچه نیاز به مراقبت دائمی داره که قطعا منظورم صرفا تامین نیازهای زیستیش نیست بلکه توجه به شرایط احساسات و روحیاتش اینکه بهش به عنوان یک انسان توجه بشه . در واقع تمام نیازهای روحی که بزرگسال داره اونم داره. اگه ناراحت میشه یا گریه میکنه نیاز به توجه داره . اگه داره میخنده میخواد توجه یکی رو به خودش جلب کنه و تو با خندیدن بهش، بهش میگی که دارم تو رو می بینم و وجودشو تایید می کنی. خلاصه تر اینکه نیاز به "عشق" داره.
    حالا این مراقبت دائمی هر چند نیاز نیست همواره توسط پدر و مادر تامین بشه ولی منم فکر میکنم تا دو سال رو بهتره توسط خودت انجام بشه. البته مراقب باش بهش وابسته نشی که بعد از مرخصی خودت و دخترت اذیت نشید. بنابراین برای تمرین همه که شده هر چند وقت یکبار برای ده دقیقه (و نه بیشتر ) از خونه خارج شو و اونو پیش پدرش بذار.

    این وسط باید بسنجی که شوهرت چقدر میتونه خودشو با شرایط جدید وفق بده که به دو عامل بستگی داره : 1 - به لحاظ روحیه برای جبران درامد چقدر امادگی داره ؛ شبیه چیزی که خانم بینهایت در مورد شوهرشون گفتند 2 -چه ابزارهایی برای اینکار داره : مثل پول، حرفه ی خانوادگی، تخصص علمی که بشه ازش درامد فوق العاده کسب کرد در مدت کوتاه و...
    و بعد هم مدیریت مالی و کاهش هزینه هاتون.
    همینطور باید در نظر گرفت تو بدترین شرایط شوهرت وقتی تحت فشار مالی قرار بگیره چه روحیاتی پیدا میکنه؟ به هر حال بخشی از تربیت دخترت وابسته به روحیات شوهرته و آرامش او هم تعیین کننده است.
    و مجددا باید در نظر گرفت شرایط مملکت ما عادی نیست و این رو تک تک مسائل ما از جمله تربیت بچه ها اثر میذاره. پس نمیشه خیلی ایده آل هم فکر کرد و تفکیک وظایف قائل شد.
    با این همه در مجموع 70 درصد به مرخصی رای میدم چون هر چی بشه؛ 5 سال اول زندگی یه آدم خیلی خیلی مهمه و اگر این یکسال کمی تحت فشار مالی باشید بهتر از اینه که اون بچه سالیان سال بخواد خلا های ناشی از نبود تو رو تحمل ویا جبران کنه.

    خداحافظ

  2. 2 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 27 خرداد 98), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 23 خرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.