سلام شمیم الزهرای عزیزم خوبی ممنون بابت مواردی که گفتی ولی واقعیتش نظرات و سبک زندگی ها خیلی باهم متفاوته
ببین من ادم تنبلی هستم همیشه راحت ترین راهو انتخاب میکنم و از خدا کمک میخوام:)
مثلا اصلا دوست ندارم بچه رو صبح جمع کنم ببرم جایی بعد دوباره ظهر برم بردارم دوباره بیام خونه .دنبال ساده ترین و بهترین راه هستم
با مهد کلا مخالفم.
درمورد هزینه ها اینجا پرستار اونقدرا بالا نیست با پونصد تومنم حل میشه فکنم البته نمیدونم کیفیتشون چجوریه درسته من برم سرکار باید یکی هم بیارم واسه کارای خونه هفته ای یبار ...
البته عمه ای هم داره که شاید ازش یخواییم قبول کنه بیاد ازش پرستاری کنه ولی اونم فکر میکنم عواقبی داشته باشه چون رابطه امون خیلی خوبه باهم نمیخوام حرفی توش بیاد که حتما اینجور مواقع حرف و حدیث بوجود میاد.
سلام الهه جان ممنون بابت نظرت
بچه که همیشه نیاز داره ولی الان اساسیترین قسمت تربیتشه مثلا دوسال اول بچه باید مثل پادشاه باشه نباید نه بیاری هرچی خواست مانع نشی کلا نه نباشه.
مثلا فکر کن بزارم پیش مامانم اینو میدونه؟
عزیزم بعد چند سال خودش میره تو مهد با بچه ها بازی میکنه من که نمیام هی مرخصی بگیرم اگر بخوام فقط همین یکسال و تمام.
کلا چیزایی اطرافم میبینم که تعجب میکنم مثلا یکی از نزدیکانم که هردو شاغل اند و وضعشون خوب تو شهر غریب بچه یکساله رو گذاشته مهد و مرخصی نگرفته و متاسفانه بچه اش بخاطر سرایت از بچه های دیگه کل یکسال مریض بود طوری که اوضاع قد و وزنش خرابه حالا حال روحیش بماند که کلا عنقه و گوشه گیر ...عین خیالشون هم نیست
گناه دارن خب ما مسولیت داریم قبال این وروجک های خوشگل...
ولی دختر من خدارو شکر انقدر باهاش بازی کردم حالش خوبه و شاده و وضع جسمیش هم خدارو شکر خوبه.
کاش از مشاورین کسی نظری میداد تا من بخوام شارژ کنم دیر میشه
مشاوران و روانشناسان عزیز ...
- - - Updated - - -
مثلا چی الهه جاندر کل قطع کردن درامد خانواده میتونه تبعاتی داشته باشه که الان حتی نمیشه پیش بینی اش کرد!
درسته خرج سه نفر بیشتر از دو نفره ولی این ظاهر داستانه من به عینه دیدم که از وقتی دخترم اومده خداوچه کرده و روزیمون رو چند برابر داده من به این مسایل اعتقاد دارم و خوشبینم به خاطر شناختی که به خدا دارم و ازش میخوام بعد مرخصی کار همسرم پر رونق تر باشه
یعنی اگر بخوام مرخصی بگیرم براین اساسه وگرنه تو این وضع اقتصادی اوضاع کاهی ترسناک میشه .









علاقه مندی ها (Bookmarks)