سلام حنا جان
من تاحالا پستی برات نذاشتم چون لزومی نمیددیم
خیلی از بچه های اینجا قد یک روانشناس که بخوای بیرون بری برات وقت گذاشتن و چه راهتمایی های فوق العاده ای کردن که ماشالله به صبرشون...
مدیر همدردی که پست اخر تاپیک اخرت حجت تمومی کرد...
من اصلا حرفی درباره طلاق یا ادامه شما ندارم چون اصلا مشکل این نیست به نظرم
مشکل زندگی شما اول از همه ضعف ها و مشکلات بیشمار خود شماست حنا
شما که وضع مالیتون هم خوبه خیلی عجیبه تاحالا به طور جدی نه که یکی دوبار بری فقط پیش روانشناس خبره به طور جدی و مداوم رفتی؟ اصلا شوهرتو ول کن فقط واس خودت
در قبال شوهرت نمیشه کاری واست کرد چون تو خوابی عزیزم اونم خواب عمدی
اما خودت خیلی خیلی نیازمند کمک و مشاوره هستی که اونو گذاشتی کنار
به نظر منکه اشکالات همسر شما ناچیزتر از شماست. عمده مشکل همسرت (در ارتباط با شما وگرنه مشکل که زیاد دارن ایشون)اینه فقط نمیتونه با شما تنها زندگی کنه، همسر شما میمونه و همسر برخی دیگه. فهمیدنش چقدر دیگه زمان میخواد؟ ده سال بیست سال؟ خدا تو قران میفرمایند ما سرنوشت قومی رو تغییر نمیدیم مگه خودشون بخوان.
چرا باید واس تو معجزه خدا انجام بده؟ 4سال منتطر شدی دیدی فقط هم بدتر شده چون خدا به کسی که منتظر معجزست معجزه نمیده!
کسی که خودش واس حداقل های خودش هم کاری نمیکنه خدا هم واسش کاری نمیکنه
من هربار که پست هاتو دیدم هیچ تغییر و تکون مثبتی ازت ندیدم
اصلا نمیفهمی ببخشید مشکلت چیه فقط به درو دیوار میزنی!
مشکل تو اینه منشی شوهرت اخراج شه؟ که چی بشه؟ مگه زن قحطه تو شهر شما؟ مگه اون اخراج شه رابطه بیرونش با شوهرت قطع میشه؟ چرا اصل موضوعو میذاری کنار؟ مگه زن دیگه تو شهر شما نیست که شوهرت بره سراغش؟
چرا تمومش نمیکنی این موضوعو؟کم نیستن زنایی که میدونن همسرشون زن داره و دارن زندگی خودشونو میکنن (یکی از نزدیکان من دختر 30 ساله فوق العاده خوشگله و بعد از چند سال رنج و دعوا دید شوهرش که همینه اونم که اهل طلاق نیست داره با بچش زندگیشو میکنه شوهرش هم تقسیم میکنه شبارو بین این دو تازنش)و خیلی از خانمها هم طلاق میگیرن. شما هیچکدومو انجام نمیدی فقط داری همسرتو مادر پدرتو شکنجه میکنی و بیشتر از خوودت زده میکنی
راستش اونقدری که با دیدن پست های شما حرص میخورم به یاد ندارم کاربری اینجوری باشه!
همین الان شوهرت طلاقت هم بده قطعا هزارتا مشکل تو زندگی بعدیت داری شک نکن.
چون اشکالات تو ربطی به شوهرت نداشته
جون همون محمد اونو ول کن به خودت بچسب
هر حرفی زدم صد در صد از سر دلسوزی و محبت بوده شاید شروع کنی به حرکت...
پیشنهاد: تاپیک های آنه ماری رو بخون
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)