به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام حنا جان
    من تاحالا پستی برات نذاشتم چون لزومی نمیددیم

    خیلی از بچه های اینجا قد یک روانشناس که بخوای بیرون بری برات وقت گذاشتن و چه راهتمایی های فوق العاده ای کردن که ماشالله به صبرشون...

    مدیر همدردی که پست اخر تاپیک اخرت حجت تمومی کرد...

    من اصلا حرفی درباره طلاق یا ادامه شما ندارم چون اصلا مشکل این نیست به نظرم

    مشکل زندگی شما اول از همه ضعف ها و مشکلات بیشمار خود شماست حنا
    شما که وضع مالیتون هم خوبه خیلی عجیبه تاحالا به طور جدی نه که یکی دوبار بری فقط پیش روانشناس خبره به طور جدی و مداوم رفتی؟ اصلا شوهرتو ول کن فقط واس خودت

    در قبال شوهرت نمیشه کاری واست کرد چون تو خوابی عزیزم اونم خواب عمدی
    اما خودت خیلی خیلی نیازمند کمک و مشاوره هستی که اونو گذاشتی کنار
    به نظر منکه اشکالات همسر شما ناچیزتر از شماست. عمده مشکل همسرت (در ارتباط با شما وگرنه مشکل که زیاد دارن ایشون)اینه فقط نمیتونه با شما تنها زندگی کنه، همسر شما میمونه و همسر برخی دیگه. فهمیدنش چقدر دیگه زمان میخواد؟ ده سال بیست سال؟ خدا تو قران میفرمایند ما سرنوشت قومی رو تغییر نمیدیم مگه خودشون بخوان.

    چرا باید واس تو معجزه خدا انجام بده؟ 4سال منتطر شدی دیدی فقط هم بدتر شده چون خدا به کسی که منتظر معجزست معجزه نمیده!
    کسی که خودش واس حداقل های خودش هم کاری نمیکنه خدا هم واسش کاری نمیکنه

    من هربار که پست هاتو دیدم هیچ تغییر و تکون مثبتی ازت ندیدم
    اصلا نمیفهمی ببخشید مشکلت چیه فقط به درو دیوار میزنی!
    مشکل تو اینه منشی شوهرت اخراج شه؟ که چی بشه؟ مگه زن قحطه تو شهر شما؟ مگه اون اخراج شه رابطه بیرونش با شوهرت قطع میشه؟ چرا اصل موضوعو میذاری کنار؟ مگه زن دیگه تو شهر شما نیست که شوهرت بره سراغش؟

    چرا تمومش نمیکنی این موضوعو؟کم نیستن زنایی که میدونن همسرشون زن داره و دارن زندگی خودشونو میکنن (یکی از نزدیکان من دختر 30 ساله فوق العاده خوشگله و بعد از چند سال رنج و دعوا دید شوهرش که همینه اونم که اهل طلاق نیست داره با بچش زندگیشو میکنه شوهرش هم تقسیم میکنه شبارو بین این دو تازنش)و خیلی از خانمها هم طلاق میگیرن. شما هیچکدومو انجام نمیدی فقط داری همسرتو مادر پدرتو شکنجه میکنی و بیشتر از خوودت زده میکنی

    راستش اونقدری که با دیدن پست های شما حرص میخورم به یاد ندارم کاربری اینجوری باشه!

    همین الان شوهرت طلاقت هم بده قطعا هزارتا مشکل تو زندگی بعدیت داری شک نکن.
    چون اشکالات تو ربطی به شوهرت نداشته
    جون همون محمد اونو ول کن به خودت بچسب
    هر حرفی زدم صد در صد از سر دلسوزی و محبت بوده شاید شروع کنی به حرکت...
    پیشنهاد: تاپیک های آنه ماری رو بخون
    موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده است .

    میس بیوتی (دوشنبه 03 تیر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.