سلام
ازشون هیچ توقعی نداشته باش و به زندگیت برس
خودت رو وابسته بهاعمال و رفتار اونها نکن
تسلیت نگن
حرف نزنن
اونا رو همینجوری که هستن بپذیر
تمرکزت به زندگی خودت باشه و نه رفتار اونا
در حدی هم بهشون خدمت کن که برات این توقع ایجاد نشه که باید برات خیلی کارها بکنن
رفت و آمد کن کمک کن ولی در حد معقول و عادی
نه اونقدر افراطی که بعدا توقعی ازشون داشته باشی که اونا انجامش ندن








علاقه مندی ها (Bookmarks)