سلام عزیزم
در اینکه شوهرت زودرنجه شکی نیست که این میتونه تا حدودی به خاطر شرایط کاریش هم باشه.
ولی شما هم نیازی نیست اینجوری عکس العمل نشون بدی.شما هم دربرابر شوهرت به شدت حساس و زودرنجی.میتونی از مهارتهای زنانه خودت استفاده کنی و بحث رو تموم کنی
مثلا وقتی راجع به مامانت اینجوری گفت با بیتفاوتی بگو مامانم اخلاقش همینجوری خودت که بهتر میدونی.
همین.دیگه تمومش می کردی و با خنده میگفتی حالا ول کنیم این حرفها رو.خیلی وقته هم ندیدیم.از خودت چه خبر.خیلی دلم برات تنگ شده بود.
به نظرت اینجوری بهتر نبود؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)