سلام
خیلی وقت ها که میام اینجا و نظرات دوستان میخونم حس میکنم اصلا ایران زندگی نمیکنن
فقط شعار میدن و بلند پروازی میکنن
من به شما حق میدم و درکتون میکنم تو این شرایط اقتصادی و فشارهای سنگین مالی به فکر ازدواج نباشید
بهتره صبر کنید تا ببینیم اوضاع اقتصادی چی میشه
من خودم که منتظرم ببینم اوضاع چی میشه چون جهاز خریدن دیگه کار هر کسی نیست
بعد این دوستانی که هی میگن بیست درصد ذخیره کن و ... وضعیت تورم تو ایران نمیبینن . خب ایشون پولشو پس انداز کنه که بدتر از ارزش میفته . همین پولی هم که تا الان پس انداز کردن و خرج شده به خاطر تورم انقدر بی ارزش شده که فقط خرج عمل پدرشون داده .
اقا پسری بمن میگفت ده سال کار کرده 50 میلیون پس انداز کرده اما الان هیچ ارزشی نداره انقدر که کشور تورم داره .
بنظرم تو این شرایط به ازدواج فکر نکنید.
برای پدرتون هم ارزوی سلامتی دارم











علاقه مندی ها (Bookmarks)