به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    من از اول تایپیکتون رو نخوندم فکر کنم بحث مشکل مالیه.
    مشکل مالی رو همه دارند الان.
    دخترا هم میفهمن.
    من نمیدونم شما آقایون چتونه!!! چرا همش فکر میکنید خرج خونه و زندگی تو این گرونی ها فقط به عهده ی مرده؟
    با کسی ازدواج کنید که بتونه خودش گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون و به شما صرفا و صرفا به عنوان یک همراه نگاه کنه نه یک کارت عابر بانک!!! این عقاید ازدواج با زن آویزون و نیازمند رو از ذهنتون پاک کنید تو رو خدا!!! لازم نیست قهرمان باشید زنا دوستتون داشته باشن. آدم باشین بسه!!!
    البته من به عنوان یه دختر ترجیح میدم ازدواج نکنم تا با یه پسر بی پول ازدواج کنم و اون به من به عنوان کارت عابر بانک نگاه کنه!!!. به خاطر همین قضیه بستنی اینا که گفتین واقعا متاسفم. من هم دقیقا به این چیزا فکر میکنم و خیلی رو ذهنم تاثیر داره و فکر میکنم بچه ها موجودات مظلومی اند که قربانی پدر مادر بی فکر میشن!!!
    به نظر من هم اونهایی که مذهبی هستند خیلی خوشحالن!!! و نمی دونم شایدم منی که نمی تونم به خدا توکل کنم خیلی بدبینم. اما ترجیح میدم چیزی رو که جلو چشمم دارم میبینم قبول کنم تا آیه ی قرآنی که برای شرایط بحران و جنگ و دلار ۱۶ هزار تومنی نازل نشده!!!
    در هر صورت شما یه پسری که از زن گرفتن میترسی و منم یه دخترم که از شوهر کردن. ماجرا هم صرفا و صرفا مشکلات مالی هست و بچه ی بی گناه. نه عیبی داریم نه گناهی.
    فکرامون هم که به هم نزدیکه.
    احساسات و عواطف و دل هامون هم که به هم نزدیکه.
    سن هامونم که تقریبا به هم می خوره.
    تحصیلاتم که گویا به اندازه ی کافی داریم.
    تلاشم که میکنیم برای پول و کار و درآمد.
    پس اینجا جاشه که بگم چه جالب!!! چه تفاهمی :)
    حالا اگه فضای مجازی نبود.... به احتمال زیاد دست همو می گرفتیم و میرفتیم سر خونه زندگیمون:)
    حیف شد!!!
    .
    .
    .
    نتیجه اخلاقی که من گرفتم اینه که وقتی یه پسر و دختر در فضای مجازی بی هیچ دلیلی برای دروغ و پنهان کاری عقایدشون رو به هم میگن و به تفاهم میرسن!! صد درصد تو دنیای واقعی هم در اطراف ما هم پیدا میشن آدمایی که عقایدمون رو بهشون بگیم و به تفاهم برسیم.
    کافیه بگردیم.
    به نظرم دنبال بهانه ای که ثابت کنی بدبختی و ثابت هم کردی.
    خب حالا که خیالت راحت شد بیا یه ذره تلاش کن شاید یه دختر خوب پیدا کردی که خودتو بخواد مرد!!!
    راستی ماها تو ایرانیم و دل هامون آمریکا و طرز فکرمون اروپا.
    قبول کنیم که ما تو ایرانیم!!! جسم و روح و فکر و شرایطمون.
    اونوقت خیلی از مشکلاتمون حل میشه.

  2. 2 کاربر از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 27 اردیبهشت 98), رنگین (جمعه 27 اردیبهشت 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.