سلام دوستان همدردی :((
امیدوارم حال همگی خوب باشه..
وقتی میام تاپیک های سایت رو می بینم می گم کاش منم مشکلم مثل بقیه بود.. اصلا تاپیک هاتونو می خونم دوست داشتم جای شماها بودم..
اومدم یه کشوری دیگه و به زور دارم یه رشته مسخره رو می خونم.. اصلا حس خوبی ندارم..
52 روز دیگه امتحانامون تموم می شه می شه برگردیم کشورمون.. دوست دارم خیلی خیلی زود زمان بگذره و برگردم و نیام دیگه.. :(((








علاقه مندی ها (Bookmarks)