به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 بهمن 98 [ 06:46]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,887
    سطح
    63
    Points: 8,887, Level: 63
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    46

    تشکرشده 37 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    اینایی که میان و میگن اگر همسر فلان طور انتخاب کنی با مشکلاتت کنار میاد یا خدا کمکت میکنه و فلان احتمالن تا حالا نشده که بی پول بشن
    و ببنند که بی پولی چطور تمام پایه زندگی را می لرزونه و مثل زلزله چهار ستون زندگیتو تا مرز فروپاشی میبره

    تا ثبات مالی پیدا نکردید ازدواج نکنید.
    ثبات مالی برای یک مرد به معنای حفظ اعتماد همسرشه.
    ثبات مالی به معنای حفظ اقتدار مرده

    من با دوستمون موافقم که میگفت حداقل سه میلیون درآمد داشته باشید..حداقل سه میلیون..و یه برنامه برای یه آینده بهتر
    درست یا غلط ما توی جامعه ای زندگی میکنیم که پول داشتن و پول نداشتن اساس برخورد مردم با ماست
    اگر پول نداری به مادرت عیدی بدی و پدرتو جلوی اقوامش سربلند کنی پدرو مادرت هم مثل قبل تحویلت نمیگیرن (دیدم که میگم!)
    شما یه درآمد ثابت داشته باش و یه برنامه توی ذهنت داشته باش که در آینده چطور میتونی پیشرفت کاری داشته باشی یا چقدر سرمایه میخوای که یک کار آزاد راه بندازی
    تا وضعیت مالیت بهتر بشه
    از بیرون گود نگاه نمیکنم..میدونم که شرایط بی ثبات و سخته..اما هنوزم راه برای جلو رفتن پیدا میشه اگه باهوش باشید و بتونید نظام ذهنی تون را حفظ کنید.
    ویرایش توسط SaYe_RoshAN : یکشنبه 22 اردیبهشت 98 در ساعت 08:32

  2. کاربر روبرو از پست مفید SaYe_RoshAN تشکرکرده است .

    scarface (یکشنبه 22 اردیبهشت 98)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    باسلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط SaYe_RoshAN نمایش پست ها
    سلام
    اینایی که میان و میگن اگر همسر فلان طور انتخاب کنی با مشکلاتت کنار میاد یا خدا کمکت میکنه و فلان احتمالن تا حالا نشده که بی پول بشن
    .
    چرا شده ایناها من!.....ما اون موقعی که پدرم کار میکرد وضعمون چندان تعریفی نداشت چه برسه که پدرم از کار افتاده شد! پس من میدونم بی پولی چیه....تا چند سال پیش هم خونه 90 دذصد با درامد من میچرخید...تازه تازه که برادر کوچیکم درس و سربازیش تموم شد رفت سرکار...من یِ سهمی از درامدم تونستم برای خودم بردارم!
    ادم های پولدار دوروبرمون هم هیچ نگاه بدی نداشتن بهمون. دوستم هستیم باهم!
    پدرو مادری هم که بچه اش و تحویل نمیگیره چون پول نداره!!!!من ندیدم!!!ولی خب حتما پیدا میشه...ادمها متفاوت اند...بنده نفس و اقای نفس داریم...فقط همه رو با یِ چوب نمیرنن
    در کل
    همه ادمها شبیه ادمهای اطراف ما نیستن!!
    ........................
    برادر من چرا فک میکنی شرایطت منحصر به فرد؟؟؟

    ان شالله که مریصتون شفا پیدا کنه....مریض داری انرژی ادم و تحلیل میبره ولی بازم جا داره روحیه تونو قوی کنید...شما که مردی ...قوی باش...بابا.جای من بودی چی؟؟ دخترها روحیشون ضعیف و حساسه.
    به نظر من باور و روحیه و نگاهتون و عوض کنید زن خودش پیدا میشه

    فرض کنید ازدواج کردید...پدر خانواده اید و یهو ورشکست شدید...یکی از اعضای خانواده هم مریضی بدی داره و...خانومتون هم شریک واقعیه...چه جوری میخواستید روحیه بدید به بقیه وقتی خودتون تو فاز منفی هستید؟!!
    الان که مشکلتون با بقیه اعضا توقع زیادشون نیست؟؟؟
    همه دارید کمک میکنید تو مخارج ...باهم پارو میزنید...قایقتون سوراخ نیست:)
    چه خوب میشد اگه شادی هم به این خونه بیاد

    حالا هم دیگه دوراه دارین
    یا مثل این کارتون گالیور همش میگید من میدونم کارمون تمومه:) که هیچی دیگه ....وقتی خودتون میگید نمیشه...خب حتما ننیشه دیگه!!...اخرش چی دستونو میگیره ؟عمری که تو ناامیدی و غم سپری شده.

    یا میگید حالا بذار شده خودم و بزنم به اون راه... ادای ادم های با شور و انرژی و دربیارم....شده بذای یِ مدت این روش هم امتحان کنیم...زنم پیدا نکردم اقلا از این خشمی که کم کم داره کل وجودم و میگیره خلاص میشم...که این خشم درونی خیلی اسیب میزنه !!جدی بگیرید حرفم و
    همه باید نوشته هارو با دقت بخونیم ...نه؟؟

  4. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 22 اردیبهشت 98), رنگین (سه شنبه 24 اردیبهشت 98), زندگی خوب (پنجشنبه 26 اردیبهشت 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.