حق با شماست،بچه دو ساله طبیعیه که با کسی انس میگیره که بیشتر می بینتش و اصلا بچه ها این فهم رو ندارن که تشخیص بدن محبت کی واقعیه و محبت کی ساختگیه.
تنظیم روابط خیلی به عهده مادر هست و برای همینه که اکثر خانواده های ایرانی با خانواده مادری خودشون احساس صمیمیت بیشتری میکنند. این موضوع بخشیش طبیعیه چون بالاخره هر دختری بیشتر به خانواده خودش سر میزنه تا خانواده همسرش.
اما در این بین اگه می بینی که همسرت عمدا روابط رو کم میکنه پس باید خودت سعی کنی بیشتر به خانواده ات سر بزنی و گاهی بچه رو هم با خودت ببری.








علاقه مندی ها (Bookmarks)