بله چندين بار هم صحبت كردم، ايشون ميگه منم از خدامه با هر دو طرف راحت باشه اما در عمل اينطوري نيست ، يه بار مادم گفت ماها رو كم ميبينه شايد از اونه كه از ماها ميترسه(راست هم ميگفت) آنچنان واكنش تندي از جانب همسرم سر زد كه نگو و نپرس، همه چيز گل و بلبل نيست كه كنار هم باشيم همه شون يه طرفن منم يه طرف! اينو بارها نشون دادن، فقط بگين چيكار كنم كه بچه رو نقطه ضعف من نكنن! منم در ازاي زحمتهايي كه ميكشم انتظار محبت فرزندم رو نسبت به خانواده و ريشه ام دارم يعني اين خيلي زياد و سخته براش، حتما خدارو خوش مياد ديگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)