
نوشته اصلی توسط
cry
نه دیگه سحر خانم فروردینی :)
الان یه چیزی بگم شاخ در بیارید :)
اون فروشنده مثلا مانتو عمده خریده گذاشته تو انبار و قیمتش را با سود داره میده 60 تومان،،
فردا اگه الحمد الله جنس ها رفت بالا و اون شخص اگه تو انبار ، همون مانتو ها را داشته باشه از قبل و با قیمت قیلی که خریده ...نباید گرون کنه :)
مگر اینکه جنس تموم کنه و مجبور بشه خود ش گرون بخره که باید متناسب قیمت را افزایش بده
فرق نمیکنه پیاز گرون شده باشه یا نه ...ما با آقای پیاز و خانم گوجه فرنگی کا ر نداریم که :) .............او شخص نباید گرون کنه چون به نظرم درست نیست :)
ولی اگر جنس بخره بذاره تو انبار بذاره گرون بشه بعد بفروشه ....پولش سالم نیست!
کل بازاری ها تشنه خون منن :)
اگه همه رعایت کنند اینجوری نمیشه و کم تر فساد ایجاد میشه
ولی خب...
دوستم به من میگه اصلا بدرد بازار نمی خوری ،، آیتمت نیست :)
راست میگه...
علاقه مندی ها (Bookmarks)