به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 خرداد 98 [ 10:11]
    تاریخ عضویت
    1398-1-26
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    300
    سطح
    5
    Points: 300, Level: 5
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط cry نمایش پست ها
    نه دیگه سحر خانم فروردینی :)
    الان یه چیزی بگم شاخ در بیارید :)
    اون فروشنده مثلا مانتو عمده خریده گذاشته تو انبار و قیمتش را با سود داره میده 60 تومان،،
    فردا اگه الحمد الله جنس ها رفت بالا و اون شخص اگه تو انبار ، همون مانتو ها را داشته باشه از قبل و با قیمت قیلی که خریده ...نباید گرون کنه :)
    مگر اینکه جنس تموم کنه و مجبور بشه خود ش گرون بخره که باید متناسب قیمت را افزایش بده

    فرق نمیکنه پیاز گرون شده باشه یا نه ...ما با آقای پیاز و خانم گوجه فرنگی کا ر نداریم که :) .............او شخص نباید گرون کنه چون به نظرم درست نیست :)
    ولی اگر جنس بخره بذاره تو انبار بذاره گرون بشه بعد بفروشه ....پولش سالم نیست!
    کل بازاری ها تشنه خون منن :)


    اگه همه رعایت کنند اینجوری نمیشه و کم تر فساد ایجاد میشه
    ولی خب...
    دوستم به من میگه اصلا بدرد بازار نمی خوری ،، آیتمت نیست :)
    راست میگه...
    نه اشتباه نکنین.
    من وقتی یک شال رو بیست هزار تومن میفروشم و یک رب گوجه رو بیست هزار تومن میخرم ، مجبورم دفعه ی بعد قیمت رو تغییر بدم چرا؟
    چون خرید شال نیاز روزمره مردم نیست ولی خرید رب گوجه و پوشک نوزاد نیاز هفتگی و ماهانه هست و باید حتما تهیه بشه.
    پیاز و سیب زمینی و گوشت، مواد بهداشتی و ... این ها وقتی دچار نوسان قیمت میشن به بخش های بالاتر هم آسبب میزنن..
    کسی که جنس بیست تومنی میخره و رب گوجه بیست هزار تومنی تحویل میگیره دیگه سودی برلش باقی نمیمونه که بخواد مجددا جنس بخره!

    این یعنی حذف بخشی از مشاغل در جامعه ! و مغازه دار برای جلوگیری از ورشکستگی راهی نداره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر فروردینی تشکرکرده است .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.