سلام
تصمیم به خودکشی در شخص شما یک مسئله ی از روی اختیار نیست.
اشتباه نکنید!!!
تولد یک اتفاق از روی تصادفه و غریزه ی زندگی و حیات اولین و مهم ترین چیزیه که یک انسان با خودش داره.
مغز ما رو یک فرد غریبه میبینه. این حالت باعث میشه ما از خودمون بدمون بیاد. به خودمون نامردی کنیم و درست مثل دیگران با خودمون رفتار کنیم.
پس ما از مغز تشکیل شدیم و یک فرد غریبه!!!
در حالی که تو ظاهر ماجرا من یک انسان هستم متشکل از جسم و مغز که همزمان کار می کنن در همین لحظه مغز من فکر میکنه که من یک مغزم به همراه یک موجود متخاصم به اسم جسم!!! که همزیستی میکنن.
در لحظه ی مرگ این مغز عزیز بدن رو دشمن فرض می کنه و شروع به پخش هورمون مرگ میکنه و ... تمام.
در حالی که فکر میکنه داره از انسان بر طبق غریزه حیات دفاع میکنه در واقع اون رو نابود می کنه.
وقتی مرگ طبیعی سراغ انسان میاد به دلیل پوسیدگی بیماری یا عفونت و یا هر مسئله ی دیگه ای مغز واقعا تهدید میشه و برای دفاع از خودش کار درست رو انجام میده.!!!
اما خودکشی در سلامت کامل جسم و مغز ....
به هیچ عنوان امکان پذیر نیست!!!
خودکشی یک پدیده از روی سلامت نیست.بنابراین اختیاری نیست.این بیماری هست که کنترلش می کنه.
ممکنه بدن عفونت داشته باشه.
ممکن مغز ساختار درست نداشته باشه.
ممکنه درصد هورمون ها موجود تو مغز درست نباشن و ....
اما هیچ وقت هیچ وقت یک پدیده ی اختیاری از روی سلامت محسوب نمیشه.
شاید انتخاب مدل مرگ انتخابی باشه.
خودکشی در واقع یک قتله و کسی که خودکشی میکنه در واقع قاتل محسوب میشه.
همون طور که یک انسان انسان دیگه ای رو می کشه و هیچ و هیچ فرقی بین قتل و خودکشی وجود نداره
انتخاب نوع قتل یک چیز اختیاریه.
مغز ما خودمون رو غریبه فرض میکنه.
اول قرص رو بندازید دور بعد وضعیت جسمی و بعد وضعیت هورمونی و بعد شخصیتی خودتون رو چک کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)