به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    تصمیم به خودکشی در شخص شما یک مسئله ی از روی اختیار نیست.
    اشتباه نکنید!!!
    تولد یک اتفاق از روی تصادفه و غریزه ی زندگی و حیات اولین و مهم ترین چیزیه که یک انسان با خودش داره.
    مغز ما رو یک فرد غریبه میبینه. این حالت باعث میشه ما از خودمون بدمون بیاد. به خودمون نامردی کنیم و درست مثل دیگران با خودمون رفتار کنیم.
    پس ما از مغز تشکیل شدیم و یک فرد غریبه!!!
    در حالی که تو ظاهر ماجرا من یک انسان هستم متشکل از جسم و مغز که همزمان کار می کنن در همین لحظه مغز من فکر میکنه که من یک مغزم به همراه یک موجود متخاصم به اسم جسم!!! که همزیستی میکنن.
    در لحظه ی مرگ این مغز عزیز بدن رو دشمن فرض می کنه و شروع به پخش هورمون مرگ میکنه و ... تمام.
    در حالی که فکر میکنه داره از انسان بر طبق غریزه حیات دفاع میکنه در واقع اون رو نابود می کنه.
    وقتی مرگ طبیعی سراغ انسان میاد به دلیل پوسیدگی بیماری یا عفونت و یا هر مسئله ی دیگه ای مغز واقعا تهدید میشه و برای دفاع از خودش کار درست رو انجام میده.!!!
    اما خودکشی در سلامت کامل جسم و مغز ....
    به هیچ عنوان امکان پذیر نیست!!!
    خودکشی یک پدیده از روی سلامت نیست.بنابراین اختیاری نیست.این بیماری هست که کنترلش می کنه.
    ممکنه بدن عفونت داشته باشه.
    ممکن مغز ساختار درست نداشته باشه.
    ممکنه درصد هورمون ها موجود تو مغز درست نباشن و ....
    اما هیچ وقت هیچ وقت یک پدیده ی اختیاری از روی سلامت محسوب نمیشه.
    شاید انتخاب مدل مرگ انتخابی باشه.
    خودکشی در واقع یک قتله و کسی که خودکشی میکنه در واقع قاتل محسوب میشه.
    همون طور که یک انسان انسان دیگه ای رو می کشه و هیچ و هیچ فرقی بین قتل و خودکشی وجود نداره
    انتخاب نوع قتل یک چیز اختیاریه.
    مغز ما خودمون رو غریبه فرض میکنه.
    اول قرص رو بندازید دور بعد وضعیت جسمی و بعد وضعیت هورمونی و بعد شخصیتی خودتون رو چک کنید.

  2. 2 کاربر از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده اند .

    snow47 (شنبه 14 اردیبهشت 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.