به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    عرض کنم خدمتتون که "جانا سخن از زبان ما می گویی..."
    مفید بودن اصلا تعریفش واسه هر کس جداست. هر کسی وقتی به هدفش می رسه احساس مفید بودن می کنه.
    حالا هدف چیه سوال سختیه واقعا.
    از نظر زندگی روزمره من خودم خیلی کار دارم.اگه دست بجنبونم راحت روزی n تومن در حالی که لم دادم جلو کامپیوتر درمیارم. منتها تنظیماتم جوریه که بیش از یه مقدار مشخصی در ماه نمی تونم پول دربیارم. اصلا تنم میخواره!!! بعد همیشه میگم بی پولم!!! همیشه شاکی همیشه لنگ پول...
    از من تنبل تر فکر نمی کنم تو دنیا حضور فیزیکی داشته باشه!!!
    دقیقه ۹۰ در حد افتضاح!!!
    پر از استرس!!!
    شب بیدار و روز بیدار!!! کلا خواب رو اصلا دوست ندارم.
    غذا خوردن رو که نگو. بعضی وقتا میرم رستوران بعد آدمایی که میرن اونجا غذا میخورن و خوشحالن رو میبینم بعد فکر میکنم اینا واقعا از غذا خوردن خوشحالن؟ چیزی که انسان مجبوره انجام بده !!!
    نه میفهمم شنبه کی هست یکشنبه کی هست کلا هیچی نمی فهمم از زمان.
    سر کار میرم اصلا نمی فهمم چی به چیه کی به کیه!!!
    خوشم نمیاد از فضولی و قیمت دلار و متلک و هزار تا کار بی خود.
    آدم نمی تونه به زندگی خودش برسه چه برسه به دیگران...
    بی مسئولیتی که دیگه حرفشو نزن!!!
    ورزش که اصلا ... تا حالا تو عمرم کمرم به ورزش نخورده!!!
    این آدمایی که ورزش می کنن برای من اسطوره و نماد قدرتن!!!
    کلا داغونم... داغون...
    همیشه دنبال علت خلقت بشریتم.که ته این زندگی چی میشه!!!
    یعنی ته همه چی برام اهمیت ویژه ای داره.
    یه دوره انواع کتابای روانشناسی و فلسفی رو می خوندم.
    آیا انسان حیوانی خندان هست؟
    آیا انسان حیوانی اجتماعی است؟
    آیا انسان حیوانی دارای فکر است؟
    خلاصه .... انسان کلا چی هست؟ فرق من انسان با یه گاو چیه؟؟؟؟
    .
    .
    .
    من بعد از کلی تفکر در مورد خودم به این نتیجه رسیدم که اگه فقط و اگه فقط بتونم یک روز مثل گاو زندگی کنم ( تمرکز روی کار خودم به دور از هیاهو) و هر روز فقط و فقط یک دونه از کارامو به نتیجه برسونم مفید ترین موجود جهان هستی خواهم بود!!! به چند دلیل.
    اول این که احتمالا آخرش به مرگ طبیعی می میرم و حداقل نوه هام فرصت اینو خواهند داشت مادربزرگشون رو ببینن!!! و فکر کنن که از من بهترن یا میتونن بهتر باشن... یا حس کنن کس و کار دارن.
    یا بچه هام حس خوب مادر داشتن رو تجربه می کنن.
    چون اضطراب خودکشی تدریجیه.
    دوم این که سر قبرم به جای این که بنویسن خانم... اسمم حداقل با یه پیشوند دکتری مهندسی چیزی میاد.
    بعدشم چون به بدن خودم فشار نمیارم (بابت سرزنش و ...) قطعا عمرم طولانی تر میشه.ته اش هم پول بیشتری در میارم همش غر نمیزنم و فکر نمی کنم که چقدر بدبختم که دیگران رو هم عاصی کنم!!!
    کسی که خودش و دیگران از دستش عاصی نباشن خب به نظرم چیز خوبیه دیگه مفیدی یعنی همین دیگه!!!
    خلاصه من بعد از سالها گشتن و کتاب خوندن و فکر کردن به این نتیجه رسیدم آدم هر کاری داره انجام میده حتی اگه اون کار خوابیدن باشه یا تلوزیون دیدن باید یه نتیجه ای متناسب با اون کار داشته باشه.
    نتیجه خوابیدن استراحت بدن باشه نه خستگی بیشتر!!!
    درس خوندن با نمره های متوسط باشه نه افتادن و نه خودکشی واسه ۲۰
    کار کردن با تعهد باشه و اندازه.
    و کلا مردن هم سر وقت و به طور طبیعی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 10 اردیبهشت 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.