نقل قول نوشته اصلی توسط elsay نمایش پست ها
واقعا پاسخ و راهنمایی شما عالی بود فقط نمیدونم از کدام قسمت باید امتیاز بدم به کاربری شما. من خودم بارها خواستم اینطوری که شما میگید باشم واقعا سخته یعنی شما چطور میتونید جواب ندید و ساکت باشید خیلی دل بزرگی میخواد.ولی خیلی موثر هست یعنی فکرشو بکنید اگه آدم موقع عصبانیت یک طرف خودش رو آروم نگه داره اصلا طرف مقابل خودش خجالت زده میشه. البته سکوت زیادی هم نباید باشه تا همیشه حقت پایمال بشه
تلاش می کنم تو دعوا سکوت کنم ولی نتیجه برعکسه
بهم میگه مثله عنترها برام قیافه گرفته