سلام
وقتی آدم تصادف می کنه تا یه مدتی تن و بدنش درد می کنه.
مثلا پای ضرب خورده حداقل ۴۰ روز درد می کنه.شایدم بیشتر.
این یه چیز طبیعیه.
طبیعت تصادفه.
حالا اگه با این پای ضرب دیده فوتبال بازی کنی اونوقت طول درمانش بیشتر میشه. در صورت بی توجهی ممکنه کار به جایی برسه که پا قطع بشه!! یه ضرب دیدگی ساده میتونه به فاجعه تبدیل بشه.
روح هم مثل جسمه.
وقتی روحت تصادف می کنه واکنش بعدی درده.
به دردش احترام بذار و سعی کن روانت رو هم مثل یکی از اعضای بدنت بدونی.
هر چقدر بیشتر خودتو قبول کنی دوره ی درمانت کمتر میشه.
البته افسردگی از ۶ ماه تا ۶۰ سال به نوع مجازاتی که برای خودت تعیین کردی بستگی داره.یه دوره حداقل داره. ۶ ماه.
حداکثرش بستگی داره که تو چقدر و تا کی میخوای که خودت رو بابت دختر بودن بابت پول نداشتن بابت کار نداشتن بابت استراحت کردن بابت تفریح کردن بابت مریض بودن یه آدم دیگه بابت جوون بودنت بابت شاد بودنت و بابت .... مجازات کنی.
خودت رو سرزنش نکن و از اشتباهاتت درس نگیر و بگو من همینی هستم که هستم!!! اونوقت زود خوب میشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)