سلام
این سؤالتون بستگی به روحیات شما و خانواده ها و یکسری باید و نباید ها داره.
اکثرا یک مراسم کوچیک میگیرن، بصورت اینکه یک مهمانی خوب بین نزدیکانشون برگزار میکنن.
اما حتما آرایشگاه و آتلیه رو انجام بدین و از همسرتون بپرسین دوست داره لباس عروس بپوشه یا نه. یا مثلا به یه لباس ساده تر و مجلسی اکتفا میکنه.
چیزی رو که دوست دارین انجام بشه یا اتفاق بیافته حتما روی یک برگه یادداشت و دربارش صحبت کنین. اینجا نمیشه بصورت کلی و کامل نظر داد چون این تصمیمات تا حد زیادی به خودتون و شرایطتتون بستگی داره.
ماه عسلم برای بعد از ازدواجه و برخی که عروسی نمیگیرن بجاش ماه عسل بهتری دارن و بعضی دیگه هم با یه ماه عسل معمولی پول عروسی رو تو زندگی مشترک برای خرید چیزای دیگه کنار میذارن.
خوشبخت باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)