به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 99 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-08
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    10,375
    سطح
    67
    Points: 10,375, Level: 67
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class10000 Experience Points
    تشکرها
    852

    تشکرشده 554 در 206 پست

    Rep Power
    49
    Array
    سلام.
    اول بگم توی کشور ما هنوز دختر خوب و خانواده دار خیلی هست. این که میگن دیگه همه دخترا پول پرست شدن و نگاه جیب و ماشینت می کنن غلطه. یعنی هر دو مدلش هست، ما باید بگردیم و آدم درست رو پیدا کنیم.

    شما اعتماد به نفست پایینه. از حرفات متوجه شدم با اینکه سنت پایینه ولی به بلوغ فکری رسیدی. توی نزدیکان و اقوام خودمون خیلی داشتیم، پسری دانشجو و سالم مثل خودت، با یه دختر خیلی پولدار ازدواج کرده و خوب و خوش هم کنار هم زندگی می کنن.

    خود منم همین طور بودم. وقتی با نامزدم آشنا شده بودم، تازه لیسانسم تموم شده بود و بعدم رفته بودم سربازی و خب وضع مالی زیاد خوبی نداشتم. ولی نامزدم خواستگار پولدار زیاد داشت. که از من خوشش اومد و به من جواب مثبت داد.
    خب دو سال همه جوره پا به پای من اومد و واقعا توی همه سختی ها همراهم بود.
    توی این مدت اپلای کردیم و مهاجرت مون درست شد و اومدم خارج از کشور که خب شرایط خوبیه.


    عمر و زمان آدم خیلی باارزش تر از اینه که یه جواب رد بشنوی. حتما بهش بگو و برای هدفت تلاش بکن.
    دختر عاقل و زرنگ دختریه که به پسر با جنم و جربزه جواب مثبت بده حتی اگر الان پولی نداشته باشه. ولی دختر خنگ، به پسری که با ماشین و خونه باباش اومده خواستگاری جواب مثبت میده، که آخرم شاید همه رو به باد بده.

    بعدم شما اول زندگیت هستی. زندگی آیندت پر از جوابهای منفی و نه خواهد بود. همه چیز که مطابق میل آدم پیش نمیره.
    بعدا اپلای هم بخوای بکنی باید برای 10 تا دانشگاه درخواست بدی که یکیش مثبت بشه، باید با 100 تا استاد مکاتبه کنی که 3 تاشون جواب بدن. یا دنبال کار بخوای بگردی باید 20 جا رزومه بدی که یکیش مثبت بشه.
    زندگی همینه و از جوابهای منفی نترس.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بابک 1369 تشکرکرده است .

    vahid42 (جمعه 30 فروردین 98)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 شهریور 98 [ 01:02]
    تاریخ عضویت
    1398-1-21
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    234
    سطح
    4
    Points: 234, Level: 4
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    6
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    Thumbsdown

    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک 1369 نمایش پست ها
    سلام.
    اول بگم توی کشور ما هنوز دختر خوب و خانواده دار خیلی هست. این که میگن دیگه همه دخترا پول پرست شدن و نگاه جیب و ماشینت می کنن غلطه. یعنی هر دو مدلش هست، ما باید بگردیم و آدم درست رو پیدا کنیم.

    شما اعتماد به نفست پایینه. از حرفات متوجه شدم با اینکه سنت پایینه ولی به بلوغ فکری رسیدی. توی نزدیکان و اقوام خودمون خیلی داشتیم، پسری دانشجو و سالم مثل خودت، با یه دختر خیلی پولدار ازدواج کرده و خوب و خوش هم کنار هم زندگی می کنن.

    خود منم همین طور بودم. وقتی با نامزدم آشنا شده بودم، تازه لیسانسم تموم شده بود و بعدم رفته بودم سربازی و خب وضع مالی زیاد خوبی نداشتم. ولی نامزدم خواستگار پولدار زیاد داشت. که از من خوشش اومد و به من جواب مثبت داد.
    خب دو سال همه جوره پا به پای من اومد و واقعا توی همه سختی ها همراهم بود.
    توی این مدت اپلای کردیم و مهاجرت مون درست شد و اومدم خارج از کشور که خب شرایط خوبیه.


    عمر و زمان آدم خیلی باارزش تر از اینه که یه جواب رد بشنوی. حتما بهش بگو و برای هدفت تلاش بکن.
    دختر عاقل و زرنگ دختریه که به پسر با جنم و جربزه جواب مثبت بده حتی اگر الان پولی نداشته باشه. ولی دختر خنگ، به پسری که با ماشین و خونه باباش اومده خواستگاری جواب مثبت میده، که آخرم شاید همه رو به باد بده.

    بعدم شما اول زندگیت هستی. زندگی آیندت پر از جوابهای منفی و نه خواهد بود. همه چیز که مطابق میل آدم پیش نمیره.
    بعدا اپلای هم بخوای بکنی باید برای 10 تا دانشگاه درخواست بدی که یکیش مثبت بشه، باید با 100 تا استاد مکاتبه کنی که 3 تاشون جواب بدن. یا دنبال کار بخوای بگردی باید 20 جا رزومه بدی که یکیش مثبت بشه.
    زندگی همینه و از جوابهای منفی نترس.
    خیلی ممنونم از نظر شماببخشید شاید شما بتونید در این زمینه به من کمک کنید واقعا من گیج شدم شما اگه تجربه اش دارید بهم کمک کنید
    من تجربه اش ندارم و ایشون اولین دختر توی زندگی منه من یه بار قبلا به ایشون پیشنهاددادم ولی ایشون قبول نکن حالا گفتم یه بار دیگه بهشون بگم ولی حالا هم خجالت می کشم هم نمی دانم باید از کجا شروع کنم وکلا ذهنم درگیر شده نه می تونم درس بخونم نه چیز دیگری
    ترسم از شنیدن جواب نه نیست از اینه که چون یه بار بهشان گفتم اینبار ناراحت بشن
    من کسی نیستم که بدون فکر و مشورتکاری انجام بدم خیلی در این مورد تحقیقت ومشورت کردم که بعضی ها میگن که فراموشش کنم بخاطر اینکه شغلی ندارم حقیقتا چند باری خواستم فراموشش کنم حتی یه ترم بهشون اصلا توجهی نداشتم ولی نشد
    شاید فکر کنید که قصد من دوستی نه قصد من ازدواج ولی وقتی به اطرافم نگاه می کنم می بینم که من نه شغلی دارم از وضعیت تحصیلی ام نامشخص از طرف خانوادهام نمی تونن کمکم کنن وققتی به این مسائل فکر می کنم به خودم میگم واقعا گفتنش کار درستی اصلا .ـ
    اما نمی دانم جامعه ی چرا اینطوری شده از یه طرف در واقعیت یه طور مسائل واز طر ف دیگر تو کتابا چیزای دیگه یه طور دیگه همش شده شعار خالی
    دیگه هیچی به ذهنم خطور نی کنه نمی دونم شاید این طور شده که می گن کسی که عاشق بشه کرو کور میشه شدم خلاصه دیگه نمی دونم با خودم چند و چندم
    ویرایش توسط vahid42 : جمعه 30 فروردین 98 در ساعت 09:15


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.