بهش بگو كه از اينكه برات تولد بگيره واقعا خوشحال ميشي و وقتي برات تولد نمي گيره چه عذابي مي كشي/شايد فكر مي كنه مثله خودش از اين كار خوشت نمياد
تشکرشده 37 در 20 پست
بهش بگو كه از اينكه برات تولد بگيره واقعا خوشحال ميشي و وقتي برات تولد نمي گيره چه عذابي مي كشي/شايد فكر مي كنه مثله خودش از اين كار خوشت نمياد
Mr.Anderson (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), tanhai_e_shabgard (سه شنبه 14 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)