سلام به نظرم فقط باید یک هم صحبت امین پیدا کنید منم خیلی تنهایی ازارم میده ولی ترجیحش میدم به دوستیای گدرا
شما تنها نمون تمام وقتتو برنامه ریزی کن که شب از خستگی راحت خوابت ببره