سلام
به نظر من حتما و حتما همسرتون در طول دوران نامزدی و آشنایی نشانه های بسیاری از شکست زندگی مشترک نشان داده بودن اما به خاطر کم دانی شما بهش توجه نکردین و ادامه دادین!!! البته قصد جسارت ندارم ولی یا شما همسرتون رو درست توصیف نمی کنید!!! یا این که گفته ی شما اگه درست باشه حتما مشکل جایی دیگه اس. فکر نمی کنم ارتباطی به اندام شما داشته باشه.
چند تا سوال میپرسم
صراحتا گفتن چون با شما مشکل جنسی دارن نمی خوان ادامه بدن؟
قبل از آشنایی با شما چقدر با خانم ها رابطه داشته و الان چه طور؟
شما چقدر شخصیت مهر طلب و وابسته ای دارین؟
احتمال این که همسرتون به جنس مرد تمایل داشته باشه چند درصده؟
در هر صورت اتفاقیه که افتاده.
زندگی همینه دیگه.
به نظر من گزینه ی آخر بیشتر محتمله. شاید گی بودن.
از زندگی کاری و شخصی شون بگین. شاید باید برید خدا رو شکر کنید که طلاق گرفتین!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)