سلام
بیچاره همسرت
گاهی ما ادما ادم ندیده ایم
اره به واقع ادم ندیده ایم
یعنی فکر میکنیم بقیه بهتر از همسر ماهستن همسری که تنها عیبش اینه که بعصی مواقع عصبی میشه
حوب چرا در مورد اخلاقشون باهاشون صحبت نمیکنید
میدونید من فکر میکنم ایراد از همسر شما نیست شما افسرده شدید
چه عشقی قشنگتر از 10 سال زندگی
چه عشقی قشنگ تر از دو تا فرزندگل
چه عشقی زیبا تر از اینهمه جنگیدن برای رندگی با همسرتون
چند وقت دیگه وقتی برای خودتون چایی میریزید و کنار هم میشینید و به بچه هاتون نگاه میکنید و روزهایی که با هم بودید ووفادار به هم با تمام مشکلات و با هم خاطراتتون مرور میکنید
شما معنای عشق و دوست داشتن نمیفهمید هنوز
این معنای عشق و دوست داشتن
هوس با این دوتاکاملا متفاوت








علاقه مندی ها (Bookmarks)