سلام
شخصیت هیجانی چیز بدی نیست.
بهتره بشناسیش و ازش درست استفاده کنی. تو این هستی بپذیر.
این که هیجان مغزت بالاست مگه بده؟ فکر میکنم خدا باید یکی رو خیلی دوست داشته باشه که شرایط زندگیشو جوری بچینه که شخصیت هیجانی داشته باشه.
به هر حال هر آدمی باید یه شخصیتی داشته باشه دیگه !!!
هیجانی عالیه.
اگه رو خودت کار کنی و بفهمی دنیا و زندگی و آدما و زمان مثل یه مغازه همیشه باز نیست که هر وقت دلت خواست یکی رو انتخاب کنی و ببری دو روز دیگه بگی نه اینو نمی خوام و پسش بدی.
همه چیز رو با هم بخوای بدون اینکه واقعیت رو ببینی که در هر زمان فقط یک چیز و یک جا میتونی باشی
و این که بفهمی مغزی داری با قدرت تمرکز بسیار بسیار بالا و اراده ای داری قوی تر از تمام قوی ترین ها .
و یه مسئله ی مهم دیگه این که میگن هیچ وقت برای شروع دیر نیست در ۹۰ درصد شخصیت های نمایشی و هیجانی ۱۰۰ درصد شدنیه.
اونوقت به جای اشتباه های پی در پی و زندگی پر از عصبانیت موفقیت های پی در پی نصیبت خواهد شد.
کافیه ایراداتت رو بشناسی و جلوی اون ها رو بگیری.
بقیه ی چیزایی که داری عالی هستن!!! عالی.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)