به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    تشکر انیتا جان
    میدونید چیه من دوماه پیش یه آزمایشی دادم برای قبل بارداری که متوجه یه ویروس توی بدنم شدم و باید به متخصص بیماری های عفونی مراجعه می کردم توی شهر خودمون گفتن چیز مهمی نیست.اما من چون قصد بارداری داشتم دلم آروم نشد و گفتم بریم پیش یه دکتر خوب توی فلان شهر(همون شهری که الان پدرشوهرم رو می برن) بعد از اینکه رفتیم ازمایش دادم و قرار شد یه دو هفته دارو بخورم بعد دوباره مراجعه کنم و رفتیم و دوباره برم پیش دکتر.هربار می خواستیم بریم دکتر همسرم ماتم می گرفت ولی چیزی نمیگفت فقط یه بار گفت نبودم امروز معلوم نیست کارگرام توی کارگاه چیکار کردن.دفعه سومی که می خواست منو ببره دیگه به زبون آورد که تو هیچ چیزت مثله آدم نیست این از بچه دار شدنت و این حرفا.منت گذاشت سرم....من انقد ناراحت شدم که اونروز فقط گریه کردم و وقت دکترم رو کنسل کردم ...خداروشکر که رفتیم و دیگه فعلا نیاز نیست برم دکتر.این در صورتی بود که من الان یه ساله دارم همسرم رو برای مشکل ناباروری که داره هر ماه میره دکتر همراهیش می کنم (بیشتر در این مورد در تایپیک های قبلم توضیح دادم)

    شایدم به همین دلیله یکم روی این موضوع حساس تر شدم.چون همسرم روی کارش خیلی حساسه و صبح تا 9 شب سرکاره و فقط یه ساعت برای ناهار میاد.ولی اینکه بخواد الان مسئولیت بقیه خواهربرادراشو به عهده بگیره و براش مهم نباشه از کارش میزنه باتوحه به عملکردش نسبت به دکتر بردن من به اون شهر ناراحتم می کنه.
    ویرایش توسط *مونا* : پنجشنبه 02 اسفند 97 در ساعت 02:03

  2. کاربر روبرو از پست مفید *مونا* تشکرکرده است .

    نیکیا (جمعه 03 اسفند 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.