وای توروخدا اینجوری نگو دوست عزیز.
یعنی چی که به اندازه وظیفش عمل کنه.
اصلا در مقابل پدر و مادر، به اندازهی وظیفه، کاری رو انجام دادن، هیچ معنا و مفهومی نداره.
خودم اخیرا درگیر بیماری پدرم شدم، حاضر همه زندگیم و همه چیزمو ، کارمو که انقد دوس دارم و ...... همه رو بدم که فقط بابام باشه، فقطططط باشه، تا آخر عمر نوکریشو میکنم.
این چیزا همیشه هست و واسه همه پیش میاد، فقط ثانیه ای ، برعکس قضیه رو تصور کن.
حتی تصورش هم دردناکه، خواهش میکنم شوهرتو به هیچ وجه تو منگنه نزار.
اگه واسه شما کم گذاشت و برای اونا زیاد انجام داد، اونوقت میتونی محترمانه شاکی بشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)