به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 خرداد 01 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1393-6-21
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    6,971
    سطح
    55
    Points: 6,971, Level: 55
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 179
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 73 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سمیراه نمایش پست ها
    سلام عزیزم
    از مشکلات که برات پیش اومده متاسفم
    و اینکه شما جوابت رو تو تایپیک خودت دادی.

    هرچقدر یه زن برای شوهرش خوب باشه هرچقدر از جون و دل مایه بزاره ولی
    وقتی تو بحث و جدال نتونه جلوی زبونش رو بگیره اون زندگی میتونه بپاشه از هم

    باید سعی کنی وقتی همسرت در حال دعواعه سکوت کنی سخته اما باید سعی کنی
    اوایلش سختره میتونی اتاق رو ترک کنی بری اب سرد بخوری تا کم کم برات راحتر شه
    و بعدش بعد چندساعت که فهمیدیدن جفتتون اروم تر شدین باهم صحبت کنین

    یه نکته طلایی هست سعی کن موقع صحبت راجب مشکل با همسرت تماس داشته باشی
    میتونی دستاشو بگیری اینطوری نشون میدی با وجود مشکل بازم دوستش داری و هدفت جنگ و برنده شدن
    نیست هدفت حل مشکله


    اینایی که گفتم رو خودم تجربه کردم و وااااااااااااااااااقعا معجزشو دیدم تو زندگی
    الان جوری شده وقتی ناراحت میشم و سکوت میکنم همسرم مثل اب تو اتیش میشه که حرف بزنم
    انقدر حرف میزنه و اخرش عذرخواهی میکنه پشیمون میشه بعدشم ازت تشکر میکنه که انقدر ارومم و شرمنده میشه
    خودش میگه سککوت من زجراورترین چیزه براش(البته من قصدم زجر دادنش نیست)
    خیلی عالیه امتحانش کن
    واقعا پاسخ و راهنمایی شما عالی بود فقط نمیدونم از کدام قسمت باید امتیاز بدم به کاربری شما. من خودم بارها خواستم اینطوری که شما میگید باشم واقعا سخته یعنی شما چطور میتونید جواب ندید و ساکت باشید خیلی دل بزرگی میخواد.ولی خیلی موثر هست یعنی فکرشو بکنید اگه آدم موقع عصبانیت یک طرف خودش رو آروم نگه داره اصلا طرف مقابل خودش خجالت زده میشه. البته سکوت زیادی هم نباید باشه تا همیشه حقت پایمال بشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید elsay تشکرکرده است .

    حیاط خلوت (پنجشنبه 02 بهمن 99)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elsay نمایش پست ها
    واقعا پاسخ و راهنمایی شما عالی بود فقط نمیدونم از کدام قسمت باید امتیاز بدم به کاربری شما. من خودم بارها خواستم اینطوری که شما میگید باشم واقعا سخته یعنی شما چطور میتونید جواب ندید و ساکت باشید خیلی دل بزرگی میخواد.ولی خیلی موثر هست یعنی فکرشو بکنید اگه آدم موقع عصبانیت یک طرف خودش رو آروم نگه داره اصلا طرف مقابل خودش خجالت زده میشه. البته سکوت زیادی هم نباید باشه تا همیشه حقت پایمال بشه
    تلاش می کنم تو دعوا سکوت کنم ولی نتیجه برعکسه
    بهم میگه مثله عنترها برام قیافه گرفته


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.