خودکشی کرده خب بزارین بمیره راحت بشه بلانسبت خیلی بیجا کرده زن شوهر داره به دوست پسر سابقش که بهش بی مهری کرده برگشته میگه دوستت دارم. خودش پدر مادر داره، فامیل داره لارم نیست شما نگرانش بشین! روح امواتتون این سیمکارتاتونو عوض کنین. میدونین براتون بد میشه با گوشیش تماس میگیرین و مدرک جرمه؟!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)