هیچ وقت خودتو با بدی دیگران تنظیم نکن تو خوب باش و ظلم نکن و نزار کسی بهت ظلم کنه
تشکرشده 1,106 در 598 پست
هیچ وقت خودتو با بدی دیگران تنظیم نکن تو خوب باش و ظلم نکن و نزار کسی بهت ظلم کنه
Quality (یکشنبه 21 بهمن 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)