شما تجربه زیستیت متفاوته نسبت به اون دخترا
منم مثل شما ، تا سی سالگی سبک زندگیمون این بوده . الان بخوایم هم نمیتونیم جور دیگه زندگی کنیم . بقیه دخترایی که ازشون اسم میبرین از سنین کم توی اون جو بودن.
فکر کن تصمیم گرفتی عوض بشی. میتونی توی اکیپ دختر و پسرا راحت باشی؟ میتونی راحت با پسرا دوست شی و دل ببندی و اگه بهم خورد عین خیالتم نباشه؟
ما داغون میشیم و طاقت نداریم. تازه فکر کن دوستی برای پسرا بدون رابطه جنسی هیچ معنایی نداره و مسخره بازیه. میتونی تماس جنسی داشته باشی و بدون عذاب وجدان لذت ببری؟ امکان نداره. روحیتو از دست میدی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)