به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    عزیزم

    کدهایی از شخصیت خودت دادی از جمله اینکه ..

    آراسته هستی

    وقارت را حفظ می کنی

    با عفت هستی

    اهل روابطه های دوست پسری نیستی

    وارد گروه های مختلط و تفریحاتشون نمی شوی

    و .....

    سئوال :

    ارزش این ویژگیهای شخصیتی نزد خودت چقدره ؟
    چرا این روند را انتخاب کرده ای ؟
    در درون خودت و احساس خودت نسبت به این ویژگیهای شخصیتیت چی هست ؟

    در یک کلام :

    اینی که هستی چرا هستی ؟ احساس درونیت (بدون در نظر گرفتن دیگران و اجتماع و .... ) در مورد اینی که هستی چی هست ؟

    اینها پرسش های مهمی هست که تقاضا می کنم با دقت پاسخ بدهی .... هم لایه احساست در موردشان را در نظر بگیر و بگو ... هم لایه عقلت را .

    یعنی هم احساس عمیقت در موردشان را می خواهم .... هم استدلالت در مورد این ویژگیها چی هست ؟

    با عجله جواب نده ... خوب خودت را آنالیز کن و در این دو لایه ببین به خودت چه جوابی می دهی ؟ یعنی جوابی که به خودت می دهی را می خواهم .... این پرسشها را خودت از خودت داشته باش و جواب خودت برای خودت چی هست ؟

    اون جواب را برایم اینجا منتقل کن ( یعنی سعی نکن پاسخ به من بدهی .... به خودت پاسخ بده و به من منتقل کن ) بعد ادامه می دهیم .... با هم

    موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    Quality (جمعه 19 بهمن 97)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 بهمن 97 [ 21:44]
    تاریخ عضویت
    1397-11-13
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    249
    سطح
    4
    Points: 249, Level: 4
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    سلام

    سئوال :

    ارزش این ویژگیهای شخصیتی نزد خودت چقدره ؟
    چرا این روند را انتخاب کرده ای ؟
    در درون خودت و احساس خودت نسبت به این ویژگیهای شخصیتیت چی هست ؟

    در یک کلام :

    اینی که هستی چرا هستی ؟ احساس درونیت (بدون در نظر گرفتن دیگران و اجتماع و .... ) در مورد اینی که هستی چی هست ؟

    اینها پرسش های مهمی هست که تقاضا می کنم با دقت پاسخ بدهی .... هم لایه احساست در موردشان را در نظر بگیر و بگو ... هم لایه عقلت را .

    یعنی هم احساس عمیقت در موردشان را می خواهم .... هم استدلالت در مورد این ویژگیها چی هست ؟

    با عجله جواب نده ... خوب خودت را آنالیز کن و در این دو لایه ببین به خودت چه جوابی می دهی ؟ یعنی جوابی که به خودت می دهی را می خواهم .... این پرسشها را خودت از خودت داشته باش و جواب خودت برای خودت چی هست ؟

    اون جواب را برایم اینجا منتقل کن ( یعنی سعی نکن پاسخ به من بدهی .... به خودت پاسخ بده و به من منتقل کن ) بعد ادامه می دهیم .... با هم

    موفق باشی
    سلام

    ارزشش خیلی زیاده ولی انگار فقط برای خودم یا کم و بیش برای مردم. نمیتونم به نبود قطعیش فکر کنم چون در اونصورت یه کالام یا ارزشم پایین میاد.
    اول به این خاطر که محیط زندگیم و فرهنگ خانوادگیم و آموزشایی که دیدم و دوم بخاطر اینکه به طبیعت خودم نزدیک تر بود، به روحیاتم . فکر میکردم نباید عروسک دست دیگران باشم و ارزشم پایین بیاد.
    احساس خودم مثبته. باید این چیزا درون یه آدم وجود داشته باشه، چون خیلی مهمه و میتونه تضمین خوبی برای حفظ یه ارتباط سالم و موندگار باشه.
    یه وقتایی عقلم از احساسم جلو میزنه و یه وقتایی احساس از عقلم. اون جایی که عقلم تصمیم میگیره بزنگاههایی هست که باید تصمیم بگیرم مثلا مثل رابطه قبل که هیچ جایی خارج از خانه به درخواست طرفم جواب مثبت ندم چون اصلا بهش اعتماد ندارم و این یه تلس. یه جاییم مثلا خواستگارا میگن از یک رابطه چی میخوای ؟ واسه دفعه اول من دنبال جاذبم و اینکه احساس امنیت در طرفم ایجاد کنم و محترمانه هم نیست توی بحث اول بگم یکسری توقعات دارم چون بالاخره برای عروس یکارایی طبق رسوم انجام میدن. از طرفی اون زمانم وقتش نیست خب منم میگم انتظار عشق و آرامش و اینجا احساسم تصمیم میگیره.

    اینی که هستم خیلی خوبه و همین انتظارم از طرف مقابلم دارم چون برای من ارتباط نرمال اینه. بعضیا منو متهم به دو دو تا چهار تا و منطق میکنن ولی در واقع برای خودم و اونا ارزش قائلم . میگم باید یه رابطه توی چهارچوب خودش باشه و اونا براشون سنگینه و نمیخوان زیر بار برن . اینجاست که حس میکنم دنبال ازدواج نیستن. واسه من تضمین یعنی رابطه ای که طبق رسوم و فرهنگ ایرانی باشه و البته میتونه خیلیم امروزی باشه!! وقتی یکنفر میپیچونه و اما اگر میاره منو به شک میندازه.
    حالا وقتی میبینم گرایش آقایون به یک طرف دیگست و با ذهن من همخونی نداره گیج میشم که چرا باید اونسمت برن و خیلی از ویژگی ها رو نبینن؟ مگر اینا فقط برای امروزه؟؟! مگه ما از رابطه آرامش و امنیت نمیخوایم؟ چرا نمیبینن یا نمیخوان ببینن؟
    من میگم دوست پسر نود درصد اشتباهه و زنان دیگه میگن نه دوستای ما با دوست پسرشون ازدواج کردن! یا جالبه براتون بگم که به مردها میگن اگر دوست دخترتونو نگیرین باید با دوست دختر مردم ازدواج کنین! حتی جامعمون قبول نداره یه مرد یا زن میتونه بدون دوست سالم زندگی کرده باشه. بجورایی میخوان فرهنگش کنن.
    ایرانیا دافعه بدی درباره درستی و خوبی پیدا کردن و برعکس فرهنگای دیگه خیلی دنبال آدمای سالم و شخصیتای سالم ترن. مثلا یه ازدواج خارجی رو دیدم ازشون پرسید چه قرارایی برای ازدواج گذاشتین اصلا مطلبو نمیگرفتن و میخندیدن و میگفتن هیچی فقط شناخت و تفاهم که خیلی مهمه و روحیه تلاش و سازندگی برای زندگی

    خندون ممنون شاید جوابت تو نوشته های بالام باشه.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.