دوستان عزیزم بازهم نیاز به کمکتون دارم. همنطور که میدونید حدود 10 روز پیش من به خانم همکارم پیشنهاد ازدواج دادم. اگه یادتون باشه گفت چوابش منفیه ولی بخاطر درخواست من بهش فکر میکنه. به توصیه دیگران که تو این سایت مطلب گذاشته بودن یه 2 روزی هم رفتم مرخصی که راحت باشه. از بعد بیان خواسته ام، اون خانمه تا جایی که میتونه توی واحدی که من کار میکنم نمیاد البته واحدها نزدیک به هم هستن و مرتبطن ولی تا مجبور نشه توی واحد ما نمیاد. وقتی هم میاد خیلی سرسنگین برخورد میکنه و سلام میکنه و جواب میده. حس میکنم عمدا میخواد منو نبینه احالا نمیدونم از خجالت هست و یا از اینکه میخواد بدون جواب رد دادن به من حالی کنه نظرش منفیه. اصلا فضا و شرایط هم جوری نیست که ازش بپرسم که فکراش رو کرده یا نه. الان موندم چیکار کنم. خود شخص در واقع جوری داره رفتار میکنه که شرایط هم صحبتی اصلا جور نمیشه حتی در حد 5 دقیقه. چیکار کنم؟!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)