سلام دوست عزیز
حالت رو میفهمم.تمام احساسات و افکاری که داری بعد از همچین اتفاقاتی طبیعیه و بیشتر آدمها تجربش می کنن.
این اتفاقات در پروسه آشنایی های قبل از ازدواج پیش میاد. اینجوری نیست که با اولین و حتی دهمین نفری که باهاش آشنا میشیم تفاهم کامل داشته باشیم و همه چز عالی
پیش بره.
و اما در مورد کیس شما.خودت از دید یه آدم بی طرف یه بار متنت رو بخون. واقعا فکر می کنی اون آقا برات مناسب بوده و در صورت ازدواج باهاش خوشبخت میشدی؟
فکر نمیکنی در صورت همچین ازدواجی به جای حسادت به رابطه های عاشقانه به زندگی آدمهای مجردی که دغدغه هاشون کمتره حسودیت میشد؟این آدم اولین شرط شروع یه رابطه
که راستگویی هست رو نداره.مسلما این فقط در مورد شما نیست و در رابطه با ازدواجش هم دچار مشکل میشه.
به نظر من کسی که خوشبته معمولا نمیاد تو فضای مجازی و عمومی برای همسرش پیامهای عاشقانه بزاره.
کمک بگیر تا هر چه زودتر این دوران رو طی کنی و به امید خدا برای آشنایی و موردهای بهتر و در کل یه زندگی شاد همونطوری که قبلا بودی آماده بشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)