به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    حق با شماست منظورتونو کلا اشتباهی برداشت کردم .

    پس الان شما یه پسر 20 ساله هستید ، در زمینه ای که علاقه مند هستید نمیدونید شروع به تحصیلات دانشگاهی کنید ، یا وارد بازار کار بشید و برای شغل آزاد برنامه ریزی کنید .
    حوزه هم این وسط ربطی نداشت .

    بهترین گزینه برای شما که آقا هستید اینه همزمان با تحصیل (مخصوصا مقطع کارشناسی ) ، کار کنید .
    منظور از تحصیل فقط ثبت نام در دانشگاه نیست ، تمام مراحل تحصیلِ . شامل کنکور و پروسه درس خوندن .
    ممکنه مطابق برنامه ریزی درسی بخواهید 6ماه بعد از شروع به مطالعه دنبال کار باشید ، اینش زیاد مهم نیست .



    صد در صد بهتره حتی اگر بخواهید برای خودتون کار کنید اول در شرکتهای مرتبط استخدام بشید .

    بعدها در کنار اینکه استخدام جایی هستید میتونید پروژه شخصی یا شغل خودتونم جلو ببرید .
    حالا بعد از یه مدت تصمیم میگیرید که آیا میخواهید در استخدام بمونید یا میخواهید مستقل بشید و روی پروژه شخصیتون تمرکز کنید یا نه .
    اما در این مرحله که سابقه کار در شرکتها و پروژه های مرتبط رو ندارید از هر لحاظ اشتباهه که این تصمیم رو الان بخواهید بگیرید .




    ببینید حضور در محیط کاری خودش خیلی محاسن داره
    با افرادی که هم تخصص شما هستن یا تخصصشون روزی به دردتون میخوره آشنا میشید ،
    در دل کار بهتون پیشنهاد کاری میشه ،
    خودتون با شرکتهای مختلف و پروژه های مختلف آشنا میشید .
    اطلاعاتتون در زمینه های مختلف به مرور افزایش پیدا میکنه . و حتی اگر بخواهید برای خودتون کار کنید بهتر میتونید ایده پردازی کنید .




    نمیدونم با مدرک شما میشه کنکور ریاضی شرکت کرد یا نه ؟
    مرکز سماتک http://www.sematec-co.com/ مرکز معتبریه و مدارک بین المللی و معتبر ارائه میده .
    یا یکسری از دوره های لایتک دانشگاه شریف . چند تا از اساتیدشون خیلی کاربردی و جامع آموزش میدن .
    خلاصه هستن مراکزی که مدارک معتبر ارائه میدن ولی باز هم حتما حداقل مدرک لیسانس تخصصتون رو ( دانشگاهش مهم نیست ) داشته باشید .
    اگر دولتی شد چه بهتر نشدم نشد . برای رشته های IT ارزش نداره 2سال پشت کنکور بمونید .
    اگر خواستید در شرکتهای IT جایی استخدام بشید نمیپرسن شریف خوندی یا آزاد میپرسن چی بلدی .

  2. 2 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    ali.tahsin990 (یکشنبه 30 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.