تو حرف هاش میگه پسرم به بابا مامانش بگه من باشما قهرم بدوه بیاد خونه ما!
ارم جان تو میتونی فرزندتو یه جوری تربیت کنی که فردا مادرشوهرت بهش گفت قهر کن بیا خونه ما ، او در جواب بگه : " نه مامان بزرگ قهر کردن کار آدمای ضعیفه یا مثلا قهر کار بدیه "
نمیشه بچه رو تو یه فضای استرلیزه تربیت کرد ،
اینطوری که اصلا تربیتش نکردیم فقط بهش تقلید کردنو یاد دادیم ،
بدن انسانم حتی نیاز به باکتری داره تا بتونه پادزهر بسازه و سیستم ایمنی درست کار کنه .
میتونی از زبون بچه به مادربزرگش بگی : " مامان بزرگ قول میدم تند تند بهتون سربزنم ،مادرشوهرم میگه .. یا روزی میاد که اصلا پیش شما نمیمونه! یا میخواد جوری نشون بده که پسرم رو بهتر از من نگه می داره.
قول میدم هم نوه خوبی برای شما باشم هم پسر خوبی برای مامان و بابام . "
اینطوری به مادرشوهرت میگی تو هم دوست داری بچه ات عاقل باشه
بهشون سر بزنه ، و اینکه میتونه همزمان به هر دو احترام بذاره و محبت کنه . این دوتا منافاتی باهم ندارن .
اگر مادرشوهرت میگه بچه داریش خوبه ، چی بهتر ازین ?!
میتونی خودتم تحسینش کنی : " بلهه مامان شما که استادید "
ناراحت نشو ، بلکه خیییلی هم خوشحال باش چون یه نفر هست که قابل اعتماده ، میتونی با خیال راحت بچه رو هر از گاهی چند ساعت بذاری پیشش و به خودت و کارات برسی .
خیلی ها آرزوی همین آدم قابل اعتماد رو دارن که مسئولیت نگهداری بچه اشونو بپذیره !
** نوشته هات این احسای رو به مخاطب منتقل میکنه که تو هم میخواهی مثل خیلی خانمهای ایرانی مالک پسرت باشی ، تنها مالک پسرت !!!
(یعنی آسیب به خودت و پسرت .)









علاقه مندی ها (Bookmarks)