به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 193 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444546474124 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 1928
  1. #231
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام...
    امیدوارم حال همگی خوب باشه.

    ملیکا خانم، بهترید؟
    7 عزیز، راستش من تا حالا ندیده بودم ناامیدانه حرف بزنی. همیشه در ذهن من دختر مومن و قوی هستی و از پس این مشکلات هم بر میای حتما.

    میشل خانم، امیدوارم حال شما هم بهتر باشه.

    الهه زیبایی ها، انشالله که خیره و هر چیزی هست، ختم به خیر بشه.

    من هم خوبم. بالاخره دیروز موافقت نهایی با ثبت ترم انجام شد و تا 30 بهمن مهلت دفاع هست. ممنونم از همگی، به خصوص آقا هادی، آقا حامد، خانم بی نهایت، فرشته مهربان، صبا، خندون و.... به خاطر حمایتها و کمکهاشون. خیلی خیلی ممنونم.
    راستی حال مدیر همدردی چطوره؟

  2. 7 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 13 دی 97), paiize (دوشنبه 17 دی 97), گیسو کمند (پنجشنبه 13 دی 97), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 19 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), سرشار (یکشنبه 16 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  3. #232
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام
    خوشحالم از این که دوستانی هستن که منو یادشونه (-: حس خوبی داره
    و البته منم اسم عزیزان رو که میبینم خاطرم هستن هنوز... یهو یه اسمی میبینم میگم. عههه. فلانی...

    این روزا خداروشکر زندگیم خیلی خوبه. همه چی میزونه. انقد همه چی آرومه که احساس میکنم آرامش قبل از طوفانه

    مامان و بابام باهم خوبن چند وقته
    بیماریم که سالی چند بار عود میکرد و اذیتم میکرد و زندگیمو نااروم میکرد یک سال و نیمه خبری نیست ازش

    یه شغل پاره وقت دارم که راضی ام ازش هرچند حقوقش زیاد نیست ولی سرگرمم میکنه

    خانواده ام مشکلی ندارن و غم و غصه ای از جانبشون ندارم

    و خلاصه مشکلی نیست که باهاش دست و پنجه نرم کنم. الحمدالله. امیدوارم همه عزیزانی که میان همدردی یه روز خیلی زود برسن به روزای بی مشکل


    من فقط مشکلم با خودمه. احساس میکنم به یه روانکاوی اساسی نیاز دارم. چون کما فی سابق تنبل و اهمال کار و بی همت و بی پشتکارم....به شدت به سستی و راحت طلبی عادت کردم. تمام وقت و استعداد و عمر و جووونیم رو دارم هدر میدم....ناراضی ام خودم


    اینم بگم که این چند سالی که نبودم مخصوصا این دوسال اخیر اشتباهات فاااحش و بزرگی کردم تو زندگیم. اشتباهاتی که شایسته ملامته و کسی ازش خبر نداره و یکی از اون اشتباهات هنوزم درجریانه. گاهی به عقل خودم شک میکنم!

    دعا کنید عاقبتم به خیر بشه...

  4. 9 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 13 دی 97), mohamad.reza164 (پنجشنبه 13 دی 97), paiize (دوشنبه 17 دی 97), فرشته اردیبهشت (جمعه 14 دی 97), گیسو کمند (پنجشنبه 13 دی 97), آنیتا123 (پنجشنبه 13 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), سرشار (یکشنبه 16 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  5. #233
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها


    محمد رضا جان ، cry جان و خانم بی نهایت لطفا از احوالتون بنویسین . منتظرم

    سلام سرشار عزیز تر از جانم.

    دارم پیش خودم میگم دوستی از پنج آذر ماه مرا خوانده و بنده ی بی احوال، دعوتش رو اجابت نکردم.

    دلتنگ تو و نوای دل نشینانه شوق یارت که با کلمات " فاضل انه " ات قرین میشود.

    ممنون که به یاد ما بودی رفیق قدیمی. هنوز --ar---mz یادمه! یادته؟ دیگه نیست شاید حکمته.

    ---------------------------

    منم حالم خوبه. از اون خوبایی که هزار تا رمز توشه. خدا رو شکر.

    باز ببخشید دیر شد.


  6. 7 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 17 دی 97), Pooh (جمعه 14 دی 97), tavalode arezoo (شنبه 15 دی 97), فرشته اردیبهشت (جمعه 14 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), سرشار (یکشنبه 16 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  7. #234
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.

    تا حالا شاید نفهمیده بودم با چه جمله ای میشه تنهایی رو توصیف کرد. الان چند وقته فهمیدم تنهایی یعنی اولویت زندگی کسی نباشی.

    وقتی اولویت زندگی کسی نباشی، هر چقدر هم که دور و برت شلوغ باشه و خودت رو در روابط اجتماعی غرق کنی، باز هم تنهایی...

  8. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97)

  9. #235
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    فرشته جان، مرسی عزیزم

    نگرانم نباش عزیزم، هنوز امید هست. یا شاید من قلبا باورم نمی شه که چنین اتفاقی در عالم واقعیت رخ بده. در هرحال این خونه باید اجاره بره (برای تامین قسطش) و این زمان می بره. تو این فاصله شاید بشه کاری کرد.

    اونجا هم بالاخره دنیا نیست، به زمین سیاه نشستن هم لطف خودش رو داره. و من بیشتر نگران خونوادم هستم که این مسئله می تونه خیلی براشون سنگین تموم بشه و خصوصا برای پدر و مادرم آسیب روانی و در نتیجه جسمی داشته باشه، حالا هرقدر هم که من خوب وانمود کنم که این تصمیم من بوده. وگرنه شاید برای خودم بهتر باشه اجازه بدم شوهرم راهی که صلاح می دونه رو طی کنه.

    بنابراین من سعیم رو می کنم که نشه و اگه شد هم سعی می کنم خیرش رو ببینم.

    ضمنا من حالم خوبه و آرومم، پس جای نگرانی نیست. هرچند اگه باشه هم نگرانی هیچ سودی نداره. رابطم با شوهرم هم آرومه.

    مراقب خودت باش.

    .....

    پوه آدم تنها کسیه که در اولویت خودش نباشه. با خودش یکپارچه و متحد نباشه. چنین آدمی اگه اولویت یک صد نفر هم باشه، تنهاست. چون کسیکه خودش رو نفهمه و نپذیره و زیبایی خودش و اتحادش با عالم رو درک نکنه، دیگران و عشق و علاقه و اولویتشون رو هم نمی فهمه و ارزشش رو حس نمی کنه.

    ما اصلا تنها نیستیم. و اگه احساس تنهایی کنیم (یعنی درکی از اتحادمون با خالقمون و با سایر مخلوقاتش نداشته باشیم)، آدم های دیگه فقط می تونن حواسمون رو از احساس جدا و تنها بودنمون پرت کنن و کار دیگه ای ازشون برنمیاد.



    ببخشید با گوشی ام، سخته متنم رو از اول بخونم و ویرایش کنم.

  10. 9 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 17 دی 97), Pooh (یکشنبه 16 دی 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 دی 97), گیسو کمند (یکشنبه 16 دی 97), آنیتا123 (دوشنبه 17 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), زن ایرانی (یکشنبه 16 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97), صبا_2009 (دوشنبه 17 دی 97)

  11. #236
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.

    ممنون میشل عزیز.

    ادعا نمیکنم به وحدت رسیدم با جهان و خالق.

    اما بعضی حرفها هم شعاره....

  12. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    میشل (دوشنبه 17 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  13. #237
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    من حالم خوبه و سرشارم از عشقی که آدم هایی که ظاهرا از هیچ وجهی نقطه اشتراکی باهاشون ندارم بهم هدیه می کنند.

    خوشحالم از حرکتی که کردم و برکتی که خدا به تصمیمم داد.

    ثانبه به ثانیه و لحظه به لحظه شاکرم خدایی را که نگذاشت زمانی که در آستانه فروپاشی بودم، نا امید بشم و دست از طلب بردارم.

    این دل نوشته من 6 ماه پیش بود:
    خدایا من منتظر روزی هستم که که بتونم بگم بار گرانم را از پشتم برداشتی ؛ باری که داشت پشت من را می شکست، منتظر روزی هستم که با افتخار به اینکه به حرف تو ایمان داشتم به هر کسی که در شرایط سخت قرار داره نه دو بار که ده بار و صد بار بگم با هر سختی آسانی است.

    و حالا من اینجام که 100 بار بگم با هر سختی آسانی است.

  14. 9 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 18 دی 97), paiize (دوشنبه 17 دی 97), Pooh (دوشنبه 17 دی 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 دی 97), گیسو کمند (دوشنبه 17 دی 97), میشل (دوشنبه 17 دی 97), آویژه (سه شنبه 18 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  15. #238
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    پوه عزیز وقتی ذهن ما متعصبانه به یه عقیده ای می چسبه، هر فکر و حرف متضادی یا به نظرمون چرت میاد، یا شعار، یا خصومت، یا یه چیز بی اعتبار دیگه ای.

    من هم با خودم و با خالقم متحد نیستم. اما بعضی وقتا برای یک آن، این اتحاد رو حس می کنم. انگار یک لحظه یه اتصالی برقرار می شه و قطع می شه. چیزی که برات نوشتم، براساس اون تجربیات آنی و منقطع بود. در اون لحظه هاست که درک می کنم تنها نیستم. و همه ی احساس تنهاییم، بخاطر اشتباه بودن اولویت هامه. در اون لحظه هاست که یک آن ترتیب اولویت هام تغییر می کنن و احساساتم هم زیر و رو می شن. مثلا اضطراب می شه سکون و آرامش، می شه یه خیال راحت. و حس می کنم هیچ چیز و هیچ کس نمی تونه اذیتم کنه، و تنها چیزی که باعث می شه آزار ببینم، اینه که از چیزی که باید بهش وصل باشم، قطع شدم. حتی دیگه نگران پدر و مادرم هم نمی شم، حس می کنم اونها هم در هر حال در امان هستند، حتی اگه غصه بخورن.

    راستش شاید کسی در این لحظه بدبخت تر و بی کس تر از من نباشه. هرچند که برای خیلی ها عزیز هستم، و اولویت بسیار بالایی براشون دارم. اما عملا تنهام. و شدیدا بی کس. البته غیر از اون لحظاتی که بهت گفتم.

    برای همین به درستی حرفت شک می کنم، اینکه می گی آدم تنها کسیه که اولویت کسی نباشه.

    نه اینکه احساس تنهایی و نیازت به یک همدمی که باهات همدل و همراه باشه رو درک نکنم. می فهمم چه حسی داری.

    .
    .
    .

    الان که بیشتر فکر کردم، می بینم بهتر بود به جای اینکه به منطقِ حرفت گیر بدم، به درک کردن احساست اکتفا می کردم.

    به هرحال حق با توه. نیازی که ازش حرف می زنی (نیاز به تنها نبودن)، یه نیاز فطریه، و نمی شه انکارش کرد.

    همه ی حرف هایی هم که من زدم، به نظر می رسه بیشتر باهات درد دل کرده باشم، تا اینکه درکت کنم، یا حتی این نیت رو داشته باشم که چیزی به دانسته هات اضافه کنم. آره... واقعا به جای اینکه به احساسی که پشت پست تو بود فکر کنم، درگیر احساسات خودم بودم.... چقدر خوب نیست که آدم در جواب کسی که احساسش رو بیان کرده، شروع کنه به بیان کردن احساس خودش...

  16. 9 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 17 دی 97), Pooh (دوشنبه 17 دی 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 دی 97), گیسو کمند (دوشنبه 17 دی 97), نیکیا (شنبه 29 دی 97), آویژه (سه شنبه 18 دی 97), آنیتا123 (دوشنبه 17 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  17. #239
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام عزیزان

    سلام میشل جان

    تو فوق العاده ای دختر. درسته توی جواب دادن به پو خودت رو در نظر گرفتی ولی حرفت کاملا درست بود. حداقل به درد من یکی که خورد. البته بیشتر اون قسمتش که گفتی آدمی تنهاست

    که خودش در اولویت خودش نباشه.

    حرفت کاملا درسته .من وقتی خودم رو دوست ندارم خلا بزرگی درم ایجاد میشه که دیگران باید پرش کنن.بقیه ای که به جای خودم در اولویت من هستند و وقتی اونا نتونن احساس تنهایی

    و بی کسی می کنم.

    یادمه یه بار که گفتم من خصوصیاتم رو پذیرفتم و نمیتونم تغییرش بدم تو گفتی روی خودت کار کن و نتیجش رو ببین.من یه تاپیک هم در این مورد زدم هر چند خیلی کسی کمکم نکرد.

    میدونم خودم باید به خودم کمک کنم. هر چند بارها خودم رو ناامید کردم.

    میشل تو توی این مدت تغییر کردی.به نظر خودت این تغییرات چقدر پایدار هستن؟ در کل به نظرت آدمها واقعا میتونن تغییر کنن؟ بیشتر منظورم تغییرات درونیه.

  18. 7 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 17 دی 97), Pooh (دوشنبه 17 دی 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 دی 97), گیسو کمند (دوشنبه 17 دی 97), میشل (دوشنبه 17 دی 97), بی نهایت (دوشنبه 17 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)

  19. #240
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به همگی
    خوشحالم واسه دوستان که با وجود مشکلات سعی میکنن حالشون رو خوب نگه دارن.
    همدردی واسه من یه جای دنج وآرومه که به دور از هیاهوومشغله ها فرصتیه برای نوشتن حالم.
    مواظب حالم هستم نه اینکه بدنشه؛نه!فقط نمیزارم از مسیر اصلی دوربشه.مسیری که مدتهایت انتخاب کردم وخوشحالم که بالاخره فهمیدم معنی هدف چیه؟!!!هدفم واسه خودم مشخصه،فقط ا!

    ینقدر عجولم که گاهی کم میارم وبه خودم مرخصی میدم!چقدر زوهای مرخصی واستراحت بده!نمیدونم چرا اینقدر حساس وعجول هستم شاید به خاطر اینه که روزهای گذشته عمرم بدون شک بیشتراز روزهای آینده ام هست!واین منو نگران میکنه که ای وای بر من وفرصتی که ازدست دادم

    تمرین مهمی که در راستای هدفم درپیش گرفتم کنار گذاشتن حسادت وافروبی اندازه موجود ضعیف درونم هست!باور کنید که من خیلی حسودم واین روخودم میدونم.مهمترین دلیل جهل ونادانی این چند روز عمرم همین حسادت بیخود بوده که جلوی خیلی از اتفاقهای خوب رو گرفت.

    اما خداروشکر فهمیدم کجا سر باز میکنه ومیتونم کنترلش کنم. واز این جهت بی نهایت خوشحالم.

    امیدوارم هممون عاقبت به خیر بشیم ومن هم دوباره قدمهام رو محکمتر بردارم واز این مرخصی بی فایده دربیام.

  20. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Pooh (شنبه 22 دی 97), گیسو کمند (سه شنبه 18 دی 97), میشل (دوشنبه 17 دی 97), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 دی 97)


 
صفحه 24 از 193 نخستنخست ... 414151617181920212223242526272829303132333444546474124 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.